به گزارش پایگاه خبری ربیع،بر اساس تصاویر منتشر شده از دو محافظ صفحه‌نمایش منتسب به گوشی‌های Google Pixel 3و Pixel 3 XL، به احتمال فراوان باید منتظر استفاده از ویژگی ناچ در یکی از دو محصول در راه گوگل باشیم.

بدون شک طراحی گوشی‌های هوشمند جدای از این که به مقدار زیادی به خلاقیت تولیدکنندگان آن‌ها بستگی دارد، اما باز هم نمی‌تواند از آنچنان خودش را از الگو‌های پذیرفته شده‌ی بازار هم جدا کند. به همین خاطر آنچنان دور از انتظار هم نیست که کمپانی بزرگی همانند گوگل هم در نهایت به ویژگی ناچ یا همان بریدگی بالای صفحه‌نمایش تن دهد.

بر اساس تصاویر منتشر شده از تعدادی محافظ صفحه که منتسب به گوشی‌های Google Pixel 3و Pixel 3 XL هستند، می‌توانیم مشاهده کنیم که گوگل در نسخه‌ی بزرگ‌تر یا همان XL، از بریدگی صفحه‌نمایش استفاده کرده است. وجود دو دریچه‌ی بزرگ در بالای هر دو نمونه می‌تواند حاکی از وجود احتمالی دوربین سلفی دوگانه در هر دو گوشی باشد.

پرچمدار بزرگ‌تر گوگل در کناره‌ها و بخش بالایی خود از حاشیه‌های کمی برخودار است اما بخش پایینی دستگاه به خاطر وجود بلندگو دارای مقداری حاشیه است که دقیقاً چنین چیزی هم برای نمونه‌ی کوچک‌تر هم وجود دارد.

با توجه به فاصله‌ی زیاد ما تا معرفی این دو محصول، همچنان هیچ چیزی به صورت رسمی تایید نشده است اما با توجه به اضافه شدن پشتیبانی از بریدگی صفحه‌نمایش به اندروید پی(Android P) توسط گوگل، به احتمال زیاد باید منتظر استفاده از این طراحی در محصولات در راه این کمپانی و به خصوص پیکسل ایکس‌ال باشیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، زمان معرفی رسمی این محصولات در ما اکتبر یعنی ۵ ماه دیگر خواهد بود.