به گزارش پایگاه خبری ربیع، حسن بخشنده امنیه با اشاره به بهره‌برداری از پروژه بهسازی خیابان شهید اندرزگو خاطرنشان کرد: عدم اجرای آسفالت باکیفیت طی سالیان گذشته و همچنین حفاری‌های متعدد در این خیابان، ناهمواری و فرونشست‌هایی را در این معبر ایجاد کرده بود که آن را به دغدغه‌ای برای ساکنانش مبدل ساخت.

▫️وی، بهسازی این خیابان را یکی از مطالبات دیرینه شهروندان ساکن در این محدوده خاطرنشان کرد: وجود مرکز آموزشی، عبور و مرور دانش آموزان و نیز حجم بالای تردد شهروندان ضرورت بهسازی این خیابان را دو چندان کرده بود.

▫️شهردار کاشان تصریح کرد: در نهایت، با اهتمام مدیریت شهری این خواسته بحق شهروندان در قالب عملیات جمع آوری آسفالت، زیرسازی و آسفالت اجرا شد.

▫️بخشنده امنیه، حجم مصرفی مورد نیاز برای آسفالت خیابان شهید اندرزگو را ۷۰۰ تن ذکر کرد و افزود: بهسازی این خیابان شامل زیرسازی و آسفالت، مساحت ۵۶۰۰ متر مربع را در برگرفته است.

▫️ وی، با قدردانی از تلاش‌های شهرداری منطقه دو و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کاشان برای اجرای این پروژه خاطرنشان کرد:عملیات زیرسازی و آسفالت علاوه بر فرآیند جابجایی تاسیسات خیابان مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال صورت گرفته است.

ابراهیم قربانی