به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، عباس محبوبی اظهارکرد: یکی از این پروژه‌ها بهره برداری از اتوماسیون بار در پایانه کاوه است که با هدف جلوگیری از قاچاق کالا و قاچاق مواد مخدر، جلوگیری از بارگیری بارهای پرخطر، بیمه نامه اطمینان شهروندان نسبت به جابه‌جایی ایمن بار و نظارت بر حمل بار با اتوبوس‌ها و تجمیع دفاتر خارج از پایانه‌ها ،که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، راه‌اندازی شده است.

وی افزود: اتوماسیون بار پایانه کاوه با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال و در ۴۷۵ مترسوله مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به کلنگ‌زنی و احداث سوله جدید برای توسعه اتوماسیون بار در پایانه کاوه، تصریح کرد: این سوله جدید با هدف طرح توسعه پروژه اتوماسیون بار با هزینه پنج میلیارد ریال احداث خواهد شد.

وی از بهره‌برداری سیستم مکانیزه برق پایانه کاوه خبر داد و گفت: ویژگی پروژه این است که ۴۵۰ کیلو وات برق در حالت اضطراری برای پایانه کاوه تولید و روشنایی پایانه را تأمین می‌کند؛ این پروژه در پایانه مسافربری کاوه با صرف هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.