به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از اسفراین ،به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با حضور نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معلمان و پیشکسوتان از مجتمع قلم فرهنگیان این شهرستان بهره‌برداری شد.

 این مجتمع رفاهی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و با زیربنای ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع در مسیر جاده اسفراین به بجنورد ساخته‌شده است که برای ساخت و راه‌اندازی آن بیش از ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

 نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: فرهنگیان اسفراین در یک اقدام دسته‌جمعی با خرید سهام از این مجتمع که در زمینی به مساحت حدود ۲ هکتار و با زیربنای بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بساخته شده است علی‌رغم سختی‌ها در کوتاه‌مدت توانستند به اتمام برسانند که امیدواریم این الگوی بشود و در ادامه نیز اعتماد جامعه فرهنگیان و پیشکسوتان که حدود ۵ هزار نفر می‌باشند را جلب کند و در گام بعدی وارد سرمایه‌گذاری کلان بشوند و حتی اعتماد عمومی را در بخش‌های مختلف جهت سرمایه‌گذاری جذب نمایند.

 وی در ادامه بیان کرد: در جامعه ما نقدینگی سرگردان زیادی راداریم که می‌شود این‌گونه جهت داد و برد به سمت پروژه‌های تولیدی، گردشگری، رفاهی و کشاورزی و در آینده تصویر یک لینک سرمایه‌گذاری توسعه و عمران شهرستان را با این کار استارت زد.

 قوامی در انتها خاطرنشان کرد: در این خصوص کمک‌های قانونی هم وجود دارد و قانونی در مجلس هشتم تصویب کردیم برای تعاونی‌های سرمایه‌گذاری شهرستان که آن‌هم ظرفیت خوبی است می‌تواند ازنظر تسهیلات و سایر منابعی که در اختیار استان است و یا در اختیار پروژه‌های ملی است می‌شود آن‌ها را با شکل دادن به این ظرفیت‌ها به خدمت گرفت ضمن اینکه چنین مجموعه‌های را می‌توان توسعه داد و گسترش داد و زمینه اشتغال و تولید و افزایش امکانات رفاهی را در سطح شهرستان‌ها فراهم کرد.

انتهای پیام/