به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از شهر خبر, توزیع بسته‌های حمایتی به نیمی از اقشار جامعه در پی تشدید وضعیت اقتصادی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید بوده است که توزیع بسته‌های حمایتی از دو سه هفته پیش اغاز شد.

در زمانبندی اعلام شد که در ابتدا مددجویان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) بسته حمایتی دریافت کنند و در ادامه نیز سایر گروه‌های مدنظر از جمله بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی و همچنین حقوق بگیران تامین اجتماعی که دریافتی آنها زیر ۳ میلیون تومان باشد از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

این در حالی است که وزیر رفاه درباره توزیع سبد حمایتی دولت اظهار کرد: سبد کالا کارگران توزیع و تمام شد آموزش و پرورش گرفته است، دیگر وزارتخانه‌ها تک به تک با تایید ذی حسابان دریافت می‌کنند و برای تمام مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و پشت‌نوبتی‌ها اقدام شد.

وی گفت: در ادامه گروه سوم کسانی دیگر مثل رانندگان و کارگران ساختمانی هستند که حقوق زیر ۳ میلیون دارند به تدریج در گروههای مختلف ساماندهی شدند.

شریعتمداری از  دستور رئیس‌جمهور برای شروع نوبت دوم سازمان‌های حمایتی مثل بهزیستی و کمیته امداد خبر داد و گفت: این موضوع ابلاغ شده است علاوه بر اینکه درباره آنهایی که بیمه نیستند و در گروههای مشمول قرار ندارند نیز بخش غالبی از مردم بیمه‌اند اما غیر از آن به تمام مراکز امداد و بهزیستی بعد از اتمام این مرحله اعلام می‌کنیم که برای ثبت‌نام تقاضایشان اقدام کنند.

در همین رابطه پیگیری‌های خبرنگار ما  برای پاسخگویی به خانواده‌ها و سوال از مسئولان مربوطه نتیجه‌ای در برنداشت و هیچ یک از مسئولان مربوطه در این حوزه حاضر به پاسخگویی نبودند.

انتهای پیام/