به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمد جواد محبی در نشستی مطبوعاتی اظهار کرد: دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات، مواد خام و ماشین‌آلات، آجیل، خشکبار و میوه‌های خشک و دومین نمایشگاه محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم گواهی شده، و اولین نمایشگاه آرد، نان، غلات و صنایع وابسته از تاریخ یک تا ۵ اسفند در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

محبی تصریح کرد: دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات، مواد خام و ماشین‌آلات،آ جیل، خشکبار و میوه‌های خشک نیز با ۴۵ غرفه برگزار می‌شود و همچنین کیکی چهل‌متری به وزن یک تن در روز ٣ اسفند در ساعت ١٨ رونمایی و بریده می‌شود.

وی عنوان کرد: دومین نمایشگاه محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم گواهی شده و گیاهان دارویی همزمان با دومین جشنواره غذایی مشهد با بیش از ١٣١ غرفه در مساحت ٢٢٠٠ مترمربع برگزار می‌شود.

مدیر نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد با بیان اینکه در نمایشگاه محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم گواهی شده یک شرکت از ایتالیا حضور دارد، افزود: در این نمایشگاه انواع محصولات ارگانیک و محصولات غذایی سالم، برنج، خرما، عسل، دمنوش عرضه می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: نمایشگاه آرد، نان و غلات برای اولین بار با هدف آشنایی فعالان این بخش با فن‌آوری‌های روز برگزار می‌شود. این نمایشگاه در ٧٠٠ متر مربع و در ٣۵ غرفه در سالن های فردوسی برگزار می‌شود و همچنین ساعت بازدید از نمایشگاه ها از ساعت ١۶ الی ٢٢ می باشد.