به گزارش پایگاه خبری ربیع، جذب و افزایش گردشگر و رضایت شهروندان عزیز بابل با استفاده از ظرفیت تالاب نیلوفر آبی یکی از اهداف پیش روی سازمان سیمامنظر و فضای سبز شهرداری بابل است.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری بابل، مهندس حسینی مدیر عامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بابل از تالاب نیلوفر آبی بازدید نمود.

در این بازدید مهندس حسینی بر اجرای برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت با حفظ ظرفیت و اکوسیستم طبیعی تالاب تاکید نمود.

وی افرود: برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت جهت احیای تالاب نیلوفر آبی و امکان بهره برداری بهتر و مطلوبتر شهروندان از فضای تالاب در دست اقدام است که بخشی از آن هرس نی‌های حاشیه خیابان‌های تالاب خواهد بود.

سیدمرتضی حسینی همچنین از دیگر اقدامات این سازمان را در جهت بهره برداری مطلوبتر از تالاب، اصلاح تابلوهای راهنما و آموزشی تالاب، اصلاح، ترمیم و خریداری نیمکت‌های مورد نیاز، افزایش سطلهای زباله و … درون مجموعه تالاب عنوان کرد.

مدیر عامل سازمان فضای سبز در جهت ساماندهی تالاب نیلوفر آبی گفت: در تلاش هستیم تا مشکلات ست‌های ورزشی را رفع نموده و وضعیت ورودی تالاب را به شکل مطلوبی شکل دهیم.

در پایان مهندس حسینی عنوان کرد با دستورات ویژه شهردار محترم و اجرای این برنامه‌ها بتوانیم با پتانسیل و ظرفیت موجود در تالاب، جهت جذب و افزایش گردشگر و رضایت خاطر شهروندان گرانقدر بابل گام‌های مثبتی برداریم.