به گزارش پایگاه خبری ربیع، بهرام آقاخانی با بیان اینکه ۳۰۰ همایش ورزش محلات در نقاط مرکزی شهرها و بخش‌ها و روستاها برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۲۰۰ برنامه مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، ۱۲ جشنواره استانی سریع‌ترین و بلندترین دختر و پسر، ۱۰ مورد برگزاری مسابقات کارکنان دولت و برگزاری مسابقات ورزشی در بین اعضای سازمان‌های مردم نهاد برای این هفته در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری دو رویداد کشوری در بخش قهرمانی خبر داد و افزود: همزمان با هفته تربیت بدنی استان اردبیل از دو رویداد مسابقات قهرمانی کشور ورزش باستانی و رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی کشور میزبانی خواهد کرد.

اجرای ۸۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: در گرامیداشت هفته تربیت بدنی برنامه‌ریزی شده تا ۸۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان اردبیل برگزار شود.

آقاخانی گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته تربیت بدنی در سه محور قهرمانی، همگانی و فرهنگی پیش‌بینی شده که امیدواریم شاهد برگزاری این برنامه‌ها به بهترین نحو باشیم.

وی تصریح کرد: در بخش ورزش همگانی ۵۰ همایش کوه‌روی، ۵۰ همایش پیاده‌روی، ۱۵ همایش دوچرخه‌سواری، ۱۵ برنامه به صدا درآوردن زنگ مدارس و ورزش صبحگاهی دانش‌آموزان و ۳۰ جشنواره “ورزش، روستا و طبیعت” پیش‌بینی شده که در مناطق مختلف استان اردبیل شاهد برگزاری این برنامه‌ها خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، عطر افشانی مزار شهدای گمنام، نشست دبیران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان، برگزاری نشست‌های خبری، تهیه گزارش‌های تولیدی در حوزه جوانان، برگزاری سلسله جلسات نقد ۴۰ کتاب و رونمایی از کتاب ورزشی، نشست هم اندیشی سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه گردشگری و بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم مقصود بایرامی اسطوره فوتبال اردبیل از جمله برنامه‌های فرهنگی بوده که در این هفته برگزار می‌شود.

ردم نهاد فعال در حوزه گردشگری و بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم مقصود بایرامی اسطوره فوتبال اردبیل از جمله برنامه‌های فرهنگی بوده که در این هفته برگزار می‌شود.