به گزارش پایگاه خبری ربیع،در روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۴/۱۹ کلاسی با عنوان «امر به معروف با تأکید بر عفاف و حجاب در محیط کار» با کد دوره ۵۰۲۷ در سالن آموزشی باقرالعلوم (علیه السلام) ساختمان مرکزی شرکت گاز استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رهبری از اساتید جامعه مدرسین به عنوان سخنران این جلسه ضمن خوش آمدگویی از حضار و بیان مسائل و احکام شرعی در خصوص عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب یک واجب عینی است و بر تمامی مسلمین واجب است که حجابشان بر اساس دستورات دین اسلام باشد.

وی با بیان اینکه حجاب فقط اختصاص به بانوان ندارد و این فکر اشتباهی است، گفت: فکر می‌کنند حجاب صرفاً برای زنان است، بلکه باید توجه داشته باشیم حجاب هم برای زن و هم مرد است.

ایشان با بیان اینکه انسان باید تلاش کند از درون خود زنگار زدایی کند، افزود: شهدای ما به میدان رفتند و به شهادت رسیدند تا حافظ ناموس زنان، دختران و مادران کشورمان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رهبری با بیان اینکه بی‌شک حجاب عامل تحکیم خانواده‌ها می‌شود و نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، عنوان کرد: حجاب به زنان ما عزت می‌دهد و این عزت موجب اقتدار زنان ایرانی در دنیاست.

ایشان در پایان خواستار رعایت هرچه بیشتر عفاف و حجاب بانوان شاغل در ادارات به عنوان مجاهد در راه حق و اسلام شد و اضافه کرد: رعایت حجاب علاوه بر تأمین امنیت خود در جامعه، باعث الگو گرفتن در محیط کاری برای دیگران خواهد شد.