به گزارش پایگاه خبری ربیع،

این دوره آموزشی با هدف ایجاد تغییرات و بهبود عملکرد پرسنل خدماتی، آموزش آداب و اصول پذیرایی و آگاهی نیروهای خدمات جهت چگونگی برگزاری و اجرای صحیح فرایند تشریفات اداری، به مدت ۲۴ ساعت و طی مدت دو هفته و با حضور کلیه همکاران شاغل در واحد خدمات منطقه برگزار شد.

بر اساس  گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم،استانداردها و ویژگی های پوشش مناسب کارکنان خدمات در دو بخش تنظیفات و آبدارخانه، نظارت های ارتباطی همانند اصول ارتباط مؤثر با مدیران و مسئولین، میهمانان و سایر کارمندان و آداب معاشرت و اصول عمومی پذیرایی و تشریفات جلسات اداری از جمله موارد آموزش داده شده بصورت تئوری و عملی در این گارگاه بوده است.