به گزارش پایگاه خبری ربیع، در واپسین روزهای هفته فرهنگی شاهین شهر همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور پرشور و با نشاط مردم شاهین شهر از محل یادمان شهدای گمنام شهر تا ورزشگاه ملت برگزار گردید.
علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در این همایش گفت: شاهین شهر ایرانی کوچک با مردمانی بااراده و بزرگ است زیرا در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی در میدان های داخلی و خارجی افتخارات بزرگ کسب نموده اند.
وی در ادامه گفت : امر به ورزش امر به خوبی و امر به معروف است و اگر همه ما اهل ورزش و تحرک باشیم با روحیه و نشاط مضاعف تری کار و تلاش خواهیم نمود.
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به فشارهای تحریمی اخیر استکبار جهانی علیه ایران گفت: با وحدت و یکدلی مسؤولان و حمایت مردم همیشه در صحنه با سربلندی از این تحریم های ناجوانمردانه بیرون خواهیم آمد.
حمید عشقی سرپرست شهرداری شاهین شهر نیز در ابتدای این همایش ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی گفت: شاهین شهر ، شهر دانش و خلاقیت، شهر اقوام ایرانی، شهر زیبایی ها، شهر فرهنگ و شهر شادی و نشاط است.
وی در ادامه افزود: خداوند را شاکریم که به ما توفیق خدمتگزاری به مردم فهیم شاهین شهر را داد تا بار دیگر در هفته فرهنگی شاهین شهر در خدمت همه عزیزان باشیم.
سرپرست شهرداری شاهین شهر خاطر نشان ساخت: مجموعه مدیریتی ، کارکنان و کارگران شهرداری برای توسعه و آبادانی شهر از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.
علی فتحی عضو شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این همایش ضمن تشکر از همه مردم شاهین شهر گفت: شاهین شهر شهر خوبی ها و زیبایی هاست و همه در کنار یکدیگر سربلند و سرفرازند.
وی در ادامه به صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد و از مردم خواست در مصرف این مایه حیات بیش از پیش صرفه جویی مناسب نمایند.
فتحی در بخشی از سخنان خود به شعار سال مقام معظم رهبری اشاره نمود و گفت: ایشان با علم و درایت شعار امسال را حمایت از کالای ایرانی قرار داده اند تا ملت ایران از وابستگی به خریدکالاهای خارجی بیرون آید.
عضو شورای اسلامی شاهین شهر خاطر نشان نمود: خوشبختانه با همت و تلاش شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر و مسؤولان شهری در بخش ورزشی دوازده ایستگاه نشاط و تندرستی برای استفاده رایگان مردم شاهین شهر برپا گردیده و نیز سومین جاده سلامت کشور در باغ بانوان شهر با برنامه های ورزشی راه اندازی شده است.
شایان ذکر است در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به قید قرعه یک دستگاه خودروی پراید، بیست دستگاه دوچرخه و پنج دستگاه تبلت به شهروندان شاهین شهری اهداء گردید.
گفتنی است در این همایش برنامه های شاد و متنوعی از قبیل اجرای موسیقی، حرکات رزمی، حرکات پهلوانی و زورخانه ای و حرکات آکروباتیک اجرا گردید که با اقبال خوب شهروندان مواجه گردید.