به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از اسفراین دومین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار و مسئولین دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل گردید.

در ابتدای این نشست مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسفراین با ارائه گزارشی از چگونگی  تشکیل کمیته‌ها ستاد و برنامه‌ها ارائه‌شده توسط دستگاه‌های اجرایی ارائه دادند و در ادامه فرماندار اسفراین با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: اکنون در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم که امیدواریم با برنامه‌ریزی خوب بتوانیم برنامه‌های درخور مردم عزیز داشته باشیم.

وی تأکید کرد:  برنامه‌های دهه فجر با مشارکت گسترده مردم در تمامی مناطق انجام گیرد و برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب باید رنگ و روی مردمی داشته باشد .

طاهر رستمی افزود: دشمن درصدد است با استفاده از ابزارهای مختلف مانند ماهواره و فضای مجازی مانتوانیم جشن ۴۰ سالگی انقلاب که پختگی نظام و انقلاب است را بگیریم و نگذارد تا نسل‌های سوم انقلاب با اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل آشنا شوند.

فرماندار اسفراین ایام دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد چهل ساله دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان برای مردم دانست و گفت: باید برای بیان اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در طول ۴۰ سال برای نسل جوان از افرادی استفاده شود که توانایی بیان و تبیین تاریخ انقلاب و معاصر کشور رادارند.

انتهای پیام/