به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمدجواد محبی در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: طی ماه های پیشین با همکاری های صورت گرفته با اکثر نهادها و ادارات در این خصوص، قرار بر این شد تا رویداد نمایشگاهی ذکر شده در تاریخ ۱۲ الی ۱۶ دی ماه برگزار گردد.

محبی تصریح کرد: مساحت فضای ناخالص نمایشگاه ۱۵ هزار مترمربع است که فضای مفید آن ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع خواهد بود و همچنین حدود ۲۵۰ غرفه واگذار شده که از این تعداد ۱۲۰ غرفه به استارت آپ ها و ۱۲۵ غرفه به شرکت های مختلف کامپیوتری اختصاص می یابد.

. مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: در سال گذشته حدود ۱۵۰ غرفه به استارت آپ ها و شرکت ها اختصاص داشت که امسال نسبت به سال گذشته ۶۶ درصد رشد داشته است وهمچنین مساحت اختصاص یافته ۴۴ درصد بیشتر از سال گذشته خواهد بود.

 وی با بیان اینکه سالن های فردوسی، ابوسعید، مولوی و بهار میزبان شهروندان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه خواهد بود، افزود: نمایشگاه تخصصی دیگری در کنار هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند و بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، با عنوان تجهیزات و فناوری های حفاظتی و امنیتی، امداد و نجات، ایمنی و آتشنشانی در سالن عطار برپا می شود

وی در پایان اعلام کرد: تعداد مشارکت کنندگان داخلی این نمایشگاه ۱۱۵ نفر و نمایندگان برندهای خارجی ۲۰ نفر خواهد بود.