به گزارش پایگاه خبری ربیع،  پیکر مطهر لاله گمنام هشت سال دفاع مقدس روز پنجشنبه ۷دی ماه در هلدینگ پتروپالایش اصفهان تشییع و در شهرک شهید محمد منتظری خاکسپاری می‌شود.

معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این زمینه گفت:  در۷ دی ماه هلدینگ پتروپالایش اصفهان مطهر به وجود شهیدی گمنام است که با ایثار جان خود سبب امنیت کشورمان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن شد .

محمد ده ‌بیدیان، گفت: پیکر این شهید بزرگوار ساعت ۱۴ از ورودی شهرک شهید محمد منتظری بر دستان کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان و ساکنان این شهرک تشییع و در شهرک شهید محمد منتظری خاکسپاری خواهد شد.

وی افزود: با تدفین و خاکسپاری این شهید گمنام کارکنان هلدینگ پتروپالایش اصفهان با تلاش در مسیر توسعه کشور دین خود را به این شهید بزرگوار ادا خواهند کرد.

معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان  ضمن دعوت از آحاد مردم شهید پرور اصفهان و کارکنان هلدینگ پترو پالایش برای حضور در این مراسم معنوی اضافه کرد: شهرک شهید محمد منتظری با حضور این شهید گمنام ثروتمند به سرمایه بزرگی می‌شود که برکات آن شامل حال ما و جامعه صنعت نفت کشور شود.