به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس،  به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، آیین گشایش نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی شیرین اتحادیه فردا (جمعه ١٨ خرداد) ساعت ١٧ در گالری شماره ١ فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه ٣٠ اثر از آثار منتخب اتحادیه که طی سال‎های ١٣٩۴ تا کنون خلق شده‎اند در معرض دید علاقمندان قرار می‎گیرد. این آثار پیش‌تر در داغستان، بیروت و … به نمایش در آمده بودند، و متعلق به مجموعه‎هایی از این هنرمند با نام «مهاجرانی که خاطره سرزمینشان را با خود می‎برند» و مجموعه انتزاعی «در غیاب آدم‎ها» هستند.

نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی اتحادیه تا ٢٧ خرداد ماه در گالری شماره ١ فرهنگسرای نیاوران بر پاست. علاقمندان می‎توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ١٠ الی ٢١ و در روزهای تعطیل از ساعت ١۴ تا ٢١ به گالری شماره ١ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

اتحادیه، دانش‎آموخته رشته معماری مدرسه لوور و پلی تکنیک ساوت بانک لندن است که به صورت خودآموخته به هنر نقاشی روی آورده است. این هنرمند در خلق آثار خود از تکنیک ترکیب مواد بهره می‎جوید و سبک وی نیز انتزاعی ایرانی است.

انتهای پیام/