به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان  با حضور در میز خدمت مستقر مساجد شهر همدان به طور مستقیم با مردم گفتگو کرد.

محبی نظر مدیر عامل شرکت گاز استان همدان  در راستای پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات مردم و  تشریح نظام تعرفه گزاری جدید گاز  ؛ از روز یکشنبه  تاریخ ۲۰ آذر ماه هر شب در یکی از مساجد همدان با برپایی میز خدمت ؛  حضور یافته و در دیدار چهره به چهره با نمازگزاران به درخواست‌های مردمی پاسخ می دهد .

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان  با اعلام اینکه رسیدگی به مشکلات مردم را همواره به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم و باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم؛ افزود: تلاش می کنیم با حضور در بین مردم، پاسخگوی درخواست های ایشان بوده و در پیشبرد و تسهیل امور شهروندان عزیز اقدامات موثری انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان همدان برپایی اولین میز خدمت در مساجد در روز یکشنبه مورخ ۲۰آذرماه در مسجد مهدیه همدان برگزار گردید .

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان  با تاکید بر لزوم پیگیری درخواست‌ها، شکایت‌ها، پیشنهادها، انتقادها و مطالبات مردم؛ از برنامه های مختلف گاز همدان در استان برای ارتباط با مردم خبر داد و گفت: علاوه بر ملاقات های حضوری؛ از طرق مختلف از جمله برگزاری میز خدمت جمعه ها در مصلی نماز جمعه، حضور در سامانه سامد، سفرهای رسمی و غیر رسمی به شهرستان ها، ارتباط با رسانه ها و حضور در برنامه های مختلف صدا و سیما تلاش می شود حضوری پررنگ در بین مردم داشته و بی واسطه با آنان ارتباط داشته باشیم.

خاطر نشان میسازد حضرت آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان از میز خدمت شرکت گاز استان همدان بازدید نمودند و عزم شرکت گاز را در خدمت رسانی به مردم شریف همدان را یکی از افتخارات شرکت گاز دانست و از تلاش مدیر عامل و مسئولین شرکت گاز  قدردانی نمودند .