به گزارش خبرنگار ربیع ، علیرضا مرتضوی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه چشم‌انداز نمایشگاه اصفهان کیفی سازی و نگاه‌مان صادرات و اشتغال دانش بنیان است گفت: با وجود تحریم‌ها و مشکلات  اقتصادی  پانزدهمین نمایشگاه طلا در اصفهان، از نظر حجم و کیفیت، بالاترین سطح را بین نمایشگاه‌های پیشین دارد.

وی بیان با بیان اینکه استان اصفهان با دارا بودن معادن مختلف یکی از قطب های مهم در استخراج طلا است، بیان داشت: اصفهان همچنین  در تولید ماشین آلات و تولید مصنوعات طلا در کشور پیشرو می باشد.

مرتضوی با اشاره باینکه نمایشگاه‌های اصفهان در ادامه تخصصی و فوق تخصصی خواهد بود، افزود: از جمله سیاست‌های کلی نمایشگاه بین المللی اصفهان استفاده از توانمندی‌های شهر، استان و کشور و به نمایش گذاشتن آن برای تجار و صادرکنندگان داخلی و خارجی است تا به توسعه پایدار در راستای ایجاد اشتغال دانش‌بنیان و فضای کسب‌وکار بهتردست یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه چشم‌انداز نمایشگاه بین‌المللی اصفهان کیفی‌سازی است، گفت: امسال در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی طلا و فلزات گرنبها در اصفهان هیئتی بازدیدکننده از کشورهای آفریقایی نیز حضور خواهند داشت.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با تاکید بر اهمیت ویژه‌ای به صادرات و اشتغال دانش‌بنیان در نمایشگاه های اصفهان بیان کرد: پانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان کیفی ترین رویداد ۱۴۰۱ در سطح کشور خواهد بود و امیدواریم این نمایشگاه به زودی به سطح کشورهای منطقه گسترش یابد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان تصریح کرد: به طور قطع نمایشگاه‌های بعدی اصفهان تخصصی و فوق تخصصی خواهد بود و بازدیدکنندگان در زمینه تخصصی و کیفی می‌توانند بهره‌مند شوند.

زهرارنصیری