به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر سید مسعود سیادتی درجلسه رسمی شورا که با حضور اهالی خیابان جهادیه تشکیل شد گفت: شوراها مدیریت واحد خدمات شهری را پیگیری می کنند.

وی افزود: فرصتی که برای شهرسمنان پیش آمده بیشتر شبیه تهدید است چرا که با وجود شهردار سمنان و‌توجه خاص ایشان به مناطق بافت قدیم ، درخواست های شهروندان این مناطق را مضاعف کرده است.

مهدی خراسانیان عضو شورا در راستای تقاضای اهالی جهادیه گفت:بلوار سفیر امید خارج از محدوده وخارج از وظایف شهرداری است چنانچه توافق بین مالکین انجام شود شهرداری عملیات زیرسازی، بارریزی، جدول و آسفالت آن را انجام خواهد داد.

مجید نظری دیگرعضو شورا رسیدگی به تمامی مناطق شهر را از وظایف شورا خواند و‌ گفت: این معضل کل کشور است که در بافت های فرسوده املاک ابتدای کوچه و خیابان نسبت به انتها در وضعیت مطلوب تری قرار داشته و خوشبختانه شهردار سمنان توجه ویژه ای به بافت قدیم شهری دارد.

عباس طالب بیدختی نیز وضعیت پروژه های سطح شهر را فعال عنوان کرد و‌ گفت: جمع آوری صنوف مزاحم در حال پیگیری است و‌ خواستار تعامل و‌ همکاری هیئت امنا و اهالی محله با شورا و شهرداری شد.

شهردار سمنان نیز ضمن بیان نابسامانی های موجود در مناطق بافت فرسوده و مقتضیات هر محل گفت: انتطارات باید متقابل باشد خود شهروندان نیز باید در پیشرفت منطقه خود تلاش کنند.

اتمام تندیس جهادیه، ضرورت ایجاد پل هوایی، اتصال خیابان شهید بهشتی به بلوار سفیر امید، جمع آوری صنوف مزاحم در خیابان پیروزی، اتمام پارک خانواده، الصاق تصاویر ۷۹ شهید جهادیه در بلوار پیروزی از مشکلات مطروحه توسط اهالی خیابان جهادیه در این جلسه بود.