به گزارش پایگاه خبری ربیع، گوشی های پرچمدار موجود در بازار ایران، با وجود قیمت بالا همچنان جذابیت های خود را دارند و به احتمال زیاد طی آینده نزدیک قیمت این سری از گوشی ها کاهش یابد. باتوجه به اینکه در بازار موبایل ایران برندهای آیفون،سامسونگ و هوآوی در کنار شیائومی حضور فعالی دارند، به همین دلیل قصد داریم در این مطلب به بررسی قیمت گوشی های پرچمدار موجود در بازار ایران بپردازیم.

قیمت گوشی های پرچمدار آیفون کمی ارزان شد

گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس حدود ۱۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان است. البته این قیمت مربوط به نسخه ۶۴ گیگابایتی است و نسخه های دیگر آن در بازار با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. گوشی هوشمند آیفون ایکس آر نیز قیمتی در حدود ۱۲میلیون تومان دارد. به نظر می رسد آیفون ایکس آر به زودی قیمت منطقی تری پیدا کرده و فروش بسیار خوبی به دست خواهد آورد.

پرچمدار هوآوی، هم قیمت با گوشی های پرچمدار آیفونقیمت گوشی های پرچمدار آیفون کمی ارزان شد

به تازگی گوشی های پرچمدار هوآوی وارد بازار ایران شده است و میت ۲۰ پرو هوآوی با قیمتی در حدود ۱۵ میلیون تومان به فروش می رسد. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که این محصول قیمتی بالاتر از پرچمدار سامسونگ دارد اما به نظر می رسد در آینده نزدیک، این گوشی هوشمند نیز قیمت پایین تری خواهد داشت. این گوشی هوشمند ویژگی های بسیار جالب توجهی دارد که با وجود قیمت بسیار بالا در بازار ایران فروش نسبتا خوبی دارد.

گلکسی نوت ۹ با قیمتی پایین تر از رقبا

قیمت گوشی های پرچمدار تا این بخش در حدود ۱۵ میلیون تومان بوده است، با این وجود نماینده سامسونگ در بازار ایران قیمتی کمتر از ۱۰ میلیون تومان دارد و بدون شک یکی از پرفروش ترین پرچمداران این روزهای بازار موبایل است. این گوشی هوشمند با قلم منحصر به فرد خود توانسته است بخش گسترده ای از بازار موبایل را به خود اختصاص دهد. گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ نیز قیمتی نزدیک به ۹ میلیون تومان دارد.قیمت گوشی های پرچمدار تا این بخش در حدود 15 میلیون تومان بوده است

شیائومی و گوشی هوشمند می ۸؛ ارزان ترین در میان گوشی های پرچمدار

گوشی هوشمند می ۸ شیائومی، یکی از جذاب ترین گوشی های قدرتمند موجود در بازار ایران محسوب می شود. این گوشی هوشمند اگرچه در بخش دوربین توان رقابت با برندهای هوآوی، سامسونگ و آیفون را ندارد اما در بخش سخت افزار بدون شک مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این گوشی هوشمند نیز قیمتی در حدود ۶میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دارد.

پس از بررسی قیمت های یاد شده، این موضوع را خواهیم فهمید که با توجه به تغییر قیمت جهانی برخی محصولات، به زودی برخی از گوشی های پرچمدار نیز با کاهش قیمت رو به رو خواهند شد. باید دید چه آینده ای در انتظار گوشی های پرچمدار موجود در بازار ایران است.