به گزارش پایگاه خبری ربیع،امروز در این خبر قصد داریم تا به بررسی به روزرسانی جدید تلگرام بپردازیم و ویژگی های کاربردی و جذاب اضافه شده را به شما معرفی کنیم.

رونمایی از به روزرسانی جدید تلگرام

پس از اینکه تلگرام چند روز پیش یک به روزرسانی بزرگ را به کاربران خود عرضه کرد باید به این موضوع فکر می کردیم که این آخرین به روزرسانی نخواهد بود. باز هم تلگرام به روزرسانی تازه ای را برای برنامه خود به بازار عرضه کرده که می تواند برای شما دوستان جالب توجه باشد. شما در نسخه جدید به راحتی می توانید از افزونه نظرسنجی استفاده کنید و دیگر نیازی به ربات برای این کار نیست. تلگرام برای کاربران iOS هم خبرهای جذابی دارد و افزونه های مناسبی را به نسخه iOS نیز اضافه کرده است.

ویژگی های افزونه جدید

در نسخه جدید تلگرام شاهد اضافه شدن افزونه کلیدی نظرسنجی بودیم و دیگر کاربران نیاز نیست تا از ربات @Votes برای این موضوع استفاده کنند. این افزونه مناسب گروه ها و کانال های بزرگ است. کاربران حتی می توانند این نظرسنجی را به صفحات دیگر ارسال کنند تا میزان فعالیت در این نظرسنجی ها افزایش پیدا کند.

نامشخص بودن نام کاربران در نظرسنجی ها

کاربران تلگرام همچنین می توانند این نظرسنجی ها را Pin کنند تا به خوبی دیده شوند. اگرچه شعار تلگرام این بود که هیچ مخفی کاری در زمینه اطلاعات کاربران وجود نخواهد داشت ولی به نظر می رسد که مشارکت کاربران در این نظرسنجی ها ناشناس باقی خواهد ماند و معلوم نخواهد شد که چه کسی به چه گزینه ای رای داده است. یک نکته خیلی جالب اینکه توسعه دهنده های این برنامه قصد دارند تا نظرسنجی مشخص با نام کاربران را به برنامه اضافه کند تا از این نظر هم مشکلی وجود نداشته باشد.رونمایی از به روزرسانی جدید تلگرام

ویژگی جدید نسخه IOS

در مورد نسخه iOS برنامه تلگرام هم بگوییم که بخش جستجوی عکس ها و یک سری ارتقای دیگر به برنامه اضافه شده است. یکی از بهترین بخش ها این است که کاربران دیگر می توانند عکس های موردنظر خود را از طریق آنلاین پیدا و بعد برای دوستان خود ارسال کنند. کاربران همچنین می توانند Cache های دستگاه رو با رفتن به بخش زیر پاک کنند تا دیگر فضای گوشی یا تبلت شما الکی مورد استفاده قرار نگیرد:

Settings / Data and Storage / Storage Usage

زمانی که شما فایلی را دانلود می کنید دیگر جزئیات این دانلود به شما نمایش داده خواهد شد.

قطعا باز هم باید منتظر به روزرسانی جدید در مورد تلگرام باشیم و این موضوع می تواند برای کاربران تلگرام در نوع خود جذاب باشد. تلگرام طی ماه های اخیر تلاش کرده تا بهترین عملکرد را در زمینه رابط کاربری برای کاربران خود داشته باشد. حال باید دید که در آینده چه اتفاقی در این زمینه رخ خواهد داد و همه ما منتظر فعالیت بعدی تلگرام و افزونه های آینده ی آن هستیم.