به گزارش پایگاه خبری ربیع،امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بازی جذاب و هیجان انگیز Darksiders III بپردازیم که می تواند نگاه خیلی از شما دوستان گیمر را به خود جلب کند.

نقاط قوت

بازی درگیر کننده

فضای زیبا

معماهای هوشمند

چالش های درون بازی شگفت انگیز

نقاط ضعف

زمان بارگذاری طولانی

زمان نصب طولانی

رونمایی از بازی جذاب و هیجان انگیز DARKSIDERS III

الهام بخش سری بازی های The Darksiders قطعا بازی های دیگر بوده است اما خلاقیت و ایده های جذاب آن باعث شده تا این بازی منحصر به فرد باشد. اولین بازی که Darksiders از آن الهام گرفته شده بازی Zelda بوده و بازی Darksiders II ترکیبی از این دو بازی با سرعت بیشتر بوده است. قطعا می توانیم به ترکیب بازی God of War و Assassins Creed اشاره کنیم. در نسخه جدید این بازی یعنی Darksiders III کاراکتر این بازی دارای قدرت های جذاب و متفاوت بوده که می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند.رونمایی از بازی جذاب و هیجان انگیز Darksiders III

خشم

این بازی در بین دو بازی دیگر اتفاق می افتد و در بازی جذاب و هیجان انگیز Darksiders III ، زمین در حالت نزدیک به نابودی است. نبردی بزرگ بین فرشتگان و شیاطین شکل گرفته و این موضوعات بقای بشر و انسانیت را تهدید می کند. هنوز هم در این بازی دو کاراکتر مرگ و جنگ در جاهایی نا معلوم هستند و در بین شورا یک زن را به نام خشم برای انجام ماموریت ها انتخاب می کند تا روز زمین به دنبال هفت گناه مرگبار باشد. هر یک از گناه ها باید شکست خورده و دوباره اسیر شوند تا توازن در زمین برقرار شود. شخصیت خشم در بازی باید ماموریت های سخت و دشواری را پشت سر بگذارد تا بتواند بر دشمنان غلبه کند.

داستان نسخه جدید بازی جذاب و هیجان انگیز DARKSIDERS III

زمانی که خشم به دنبال نابودی هفت گناه اصلی است یک گردنبند همراه اوست و زمانی که نزدیک یکی از گناه ها می شود ، این گردنبند روشن می شود. نقشه این بازی هم کاملا ساده و کاربردی است و گیمر به خوبی می تواند از این نقشه ها استفاده کند.

ویژگی های خشم در نسخه جدید بازی جذاب و هیجان انگیز DARKSIDERS IIIویژگی های خشم در نسخه جدید بازی جذاب و هیجان انگیز Darksiders III

گناه ها تنها دشمنان خشم در این بازی نیستند و او در راه رسیدن به آنها با موجوداتی از قبیل هیولاها ، عنکبوت ها و خرچنگ های بزرگ ، فرشته ها و شیاطین انسان نما ، موجوداتی شبیه به فرشتگان مرگ و هیولاهای سنگی مواجه می شود و خشم باید برای نابود کردن آنها از نبردهای مخصوصی استفاده کند. یکی از ویژگی های نسخه قبلی بازی Darksiders II استفاده مرگ از داس بزرگ خود بود و حالا در نسخه جدید خشم دارای شلاق مخصوص به خود است که می تواند برای گیمرها جذاب باشد.

سبک بازی DARKSIDERS III

بازی Darksiders III یک بازی سبک ماجرایی و اکشن که می تواند به رتبه یک بازی های به این سبک تبدیل شود ولی اگر بتواند تمام باگ ها و مشکلات خود را بر طرف کند. شخصیت خشم به خوبی می تواند مکمل شخصیت های جنگ و مرگ باشد. خیلی از افراد از همین الان منتظر نسخه چهارم این بازی هستند ولی باید فعلا صبر کرد تا بازخورد بازی Darksiders III مشخص شود.