به گزارش پایگاه خبری ربیع،طراحی از فبلت سال جدید هواوی منتشر شده است که نشان می دهد شایعات پیرامون این گوشی هوشمند تقریبا درست بوده است و این گوشی هوشمند دارای ظاهری مشابه میت ده خواهد بود اما دلیل این اتفاق به نظر ظاهر بسیار زیبای نسخه قبلی و فروش بالای آن دلیل این موضوع بوده است. سری میت همواره رقیبی جدی برای سری نوت سامسونگ بوده است و یکی از نقاط قوت برند هواوی محسوب می شود. حال قصد داریم به بررسی اخبار موجود برای این فبلت که هر شش ماه یکبار نسخه ی جدید از آن توسط برند چینی هواوی منتشر می شود بپردازیم.

هواوی برای رقابت با برند کره ایی سامسونگ و اپل گوشی های هوشمند بسیاری را روانه بازار می کند اما بدون شک پر هیجان ترین موبایل هواوی مربوط یه سری میت است که این برند چینی ظرافت خاصی برای پرچم دار خود خواهد داشت. حال این تصویر سه بعدی نشان می دهد که این گوشی هوشمند ظاهر همیگشی خود را حفظ کرده است و از حسگر تشخیص چهره سه بعدی نیز بهره خواهد برد که اولین گوشی هوشمند هواوی دارای این ویژگی که اولین بار توسط گوشی آیفون ایکس بوده است مورد استفاده قرار می دهد. که در آن می‌بینیم تفاوت زیادی بین هوآوی میت ۲۰ و هواوی میت ۱۰ از نظر طراحی ظاهری جلو وجود ندارد.

حاشیه نمایشگر تقریبا به یک میزان است اما این تفاوت وجود دارد که روی لبه بالا به نظر می‌رسد سیستم تشخیص چهره سه بعدی در نظر گرفته شده است و باید دیگر این موضوع را قبول کرد که این برند چینی به این فناوری روی آورده است. اما نکته منفی که از دیدگاه کاربران بسیار به هواوی انتقال داده شده است همچنان وحود دارد و متاسفانه هوآی هنوز از درج کردن لوگوی خود روی قاب جلویی دست برنداشته و روی لبه پایین شاهد لوگوی هواوی هستیم.

حال در این میان یک سوال مطرح  می شود با وجود حسگر تسخصی چهره سه بعدی باید این موضوع را بررسی کرد که آیا هواوی حسگر اثر انگشت را حذف خواهد کرد و یا باز هم آن را در قاب پشتی فبلت هواوی جای خواهد داد البته بعید به نظر می رسد هواوی این سنسور را حذف کند و از این قابلیت پرطرفدار به راحتی بگذرد زیرا هنوز این موضوع برای بسیاری از کاربران هواوی اهمیت بسیاری دارد و این برند چینی نیز این موضوع را بسیار خوب می داند که با توجه به عرضه سه گوشی آیفون این برند و سامسونگ سال بسیار دشواری را برای جذب مشتریان بیشتر خواهند داشت