به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمدحسن کشوری امروز گفت: در حوزه معاون عملیات، ادارات گوناگونی وجو دارد که می‌توان به پدافند غیرعامل، امنیت رزم و… اشاره کرد. همچنین همکاران ما در سامانه ۱۱۰ به صورت شبانه روزی پاسخگو شهروندان هستند.
وی افزود: با توجه به حجم مزاحمین تلفنی سامانه ۱۱۰، ما تصمیم به هم صحبتی با این افراد با زبان خودشان شدیم و از آن‌ها خواهشمندیم که این کار نامناسب را مورد تکرار و عادت خود قرار ندهند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به برخورد قانونی با مزاحمین تلفنی، خاطرنشان کرد: طبق دستور دادستان محترم، با این افراد علاوه‌بر برخورد قانونی و قضائی، تلفن آن‌ها هم قطع خواهد شد و حتی در صورت ایجاد مزاحمت برای سامانه‌های اورژانس و… ما برخورد را فراموش نمی‌کنیم.
کشوری تصریح کرد: ما در اداره مربوطه اخبار را به دو بخش فوری و عادی تقسیم می‌کنیم که شرایط و قوانین هر کدام از اخبار کاملا متفاوت است.
وی با بیان اینکه خبرهای فوری در اولویت دارند، یادآور شد: هر جرم در حال وقوع را اخبار فوری می‌گویند که همکاران ما پس از دریافت، ۱۰ دقیقه بعد در محل حاضر شده و صدق یا کذب بودن آن را در سامانه ثبت می‌کنند زیرا تمامی تلفن‌ها و اطلاع رسانی‌ها به صورت خودکار ضبط خواهد شد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرز از جداسازی واحدهای گشت و کلانتری خبر داد و تاکید کرد: از ۶ ماه قبل، واحدهای گشت ۱۱۰ و کلانتری‌ها جدا شدند تا ارائه خدمات و پاسخگویی به مشکلات در اسرع وقت انجام شود.
کشوری در پایان بیان کرد: موتورهایی همراه با نیروی پلیس جهت انجام فوریت‌های پلیسی و راهور تدارک دیده شده است که رضایت‌مندی و آرامش شهروندان را افزایش دهند.
انتهای پیام/۳۳۹۳