به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم گفت: واقعه غدیر اثبات مسئله امامت و یکی از اعیاد مهم اسلامی است.

وی گفت: واقعه غدیر از ابعاد مختلف دارای اهمیت خاصی در تاریخ اسلام است که در این روز امر مهمی از سوی پروردگار به پیامبر ابلاغ گردید که به‌واسطه آن، روز اکمال دین محسوب می‌شود.

خطیب جمعه اسفراین در ادامه با گرامیداشت هفته دولت یاد شهیدان دولتمرد رجایی و باهنر از تمامی دولتمردان  و از دست‌اندرکاران فریضه حج  تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: مطالبه گری یک فرهنگ است و باید بدانیم مطالبه گری با براندازی متفاوت است و بدون شک باید فرهنگ مطالبه گری در جامعه نهادینه شود.

حجت‌الاسلام محمدیان  با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع نشان می‌دهد که مسئولان نظام در مقابل مردم و مجلس باید پاسخگو باشند.
وی گفت: با پرسش و پاسخ‌هایی که در مجلس صورت گرفت تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شد و آن‌ها نتوانستند به مقاصد شوم خود برسند.

امام‌جمعه اسفراین با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: یکی از راه‌های مقابله با جنگ اقتصادی دشمن برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی است که برخورد جدی با مفاسد اقتصادی و محتکران باید با دستور کار باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین در پایان جنایات آل سعود و آل یهود در کشتار کودکان و زنان بی‌گناه در یمن را محکوم کرد.

انتهای پیام/