به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از اسفراین به‌طور هم‌زمان با انجام عملیات گازرسانی و برق‌رسانی به مدارس شهرستان اسفراین بخاری‌های نفتی از سطح ۲۹۰ کلاس درس و نمازخانه در این شهرستان برچیده شد.

پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور امام‌جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستان به‌طور نمادین در آموزشگاه نبوت فیروزآباد از توابع بخش مرکزی اسفراین آیین برچیده شدن بخاری‌های نفتی از سطح مدارس برگزار و ۲۹۰ کلاس درس و نمازخانه در ۹۰ مدرسه از نصب بخاری‌های هرمتیک بهره‌مند شدند.

فرماندار اسفراین در حاشیه آیین افتتاح برق‌رسانی و گازرسانی به مدارس شهرستان اسفراین گفت: استاندار خراسان شمالی ۱۳ دی‌ماه با تأکید بر ضرورت حذف بخاری‌های نفتی از مدارس این استان، مهلتی یک‌ماهه برای ارتقای سامانه گرمایشی ۱۲۰۰ کلاس درس این استان تعیین کرده بود که این اقدام زودتر از موعد تعیین‌شده استاندار در این شهرستان به سرانجام رسید و ما امروز شاهد بهره‌برداری از این طرح در سطح مدارس این شهرستان هستیم.

وی گفت: با بهره‌برداری از این طرح اکنون ۲۹۰ کلاس درس و نمازخانه در ۹۰ باب مدرسه این شهرستان گازرسانی شده و بخاری‌های هرمتیک در آن به کار گرفته‌شده است.

انتهای پیام/