به گزارش پایگاه خبری ربیع،بررسی پرفروش ترین بازی های ویدئویی سال ۲۰۱۹ بدون شک هیجان بسیار زیادی را برای کاربران به دنبال خواهد داشت. در سال های اخیر ساخت بازی های ویدئویی رونق بسیار زیادی داشته است، به همین دلیل به نظر می رسد سال به سال این صنعت پیشرفت های بسیار زیادی را تجربه کند. در این مطلب قصد داریم به بررسی چند بازی ویدئویی بپردازیم که به نظر می رسد فروش بسیار خوبی را در سال ۲۰۱۹ رقم خواهند زد.

بازی ویدئویی THE LAST OF US PART IIپرفروش ترین بازی های ویدئویی - بازی ویدئویی The Last of Us Part II

هنوز عرضه این بازی بسیار زیبا در سال ۲۰۱۹ تایید نشده است اما به نظر می رسد به زودی شاهد ارائه این بازی بسیار زیبا باشیم. در سال های اخیر استودیوی Naughty Dog با کیفیت بسیار بالای خود، با عنوانی که روانه بازار کرده، کاربران را به سمت خود کشانده است. اگر نسخه دوم بازی The Last of Us در سال جاری روانه بازار فروش شود، بدون شک جدی ترین گزینه برای عنوان بهترین بازی ویدئویی سال خواهد بود. اگر تجربه اجرای نسخه اول این بازی را ندارید، پیشنهاد می کنیم قبل از عرضه این عنوان، نسخه The Last of Us را امتحان کنید.

بازی ویدئویی RESIDENT EVIL 2پرفروش ترین بازی های ویدئویی - بازی ویدئویی Resident Evil 2

این عنوان از دو جهت بسیار حائز اهمیت است؛ این بازی ترسناک از نظر گرافیکی بسیار قدرتمند است، به گونه ای که شما را به یاد فیلم هایی هالیوودی می اندازد. از طرفی دیگر، ساخت عناوین بازسازی شده، به دلیل مرور خاطرات کاربران مورد استقبال کاربران بوده است. بعید است این بازی در میان نامزدهای بهترین بازی سال قرار گیرد اما بدون شک فروش بسیار خوبی را کسب خواهد کرد.

CYBERPUNK 2077؛ اوج هیجان در این عنوان زیباپرفروش ترین بازی های ویدئویی - Cyberpunk 2077؛ اوج هیجان در این عنوان زیبا

حدود پنج سال است که طبق پیش بینی ها این عنوان در کنار پرفروش ترین بازی های ویدئویی قرار می گیرد اما این بازی هیچ گاه روانه بازار فروش نشده است. آخرین خبر در مورد این عنوان در سال جاری بود که این امید را برای کاربران زنده کرد که سال ۲۰۱۹ این عنوان بسیار زیبا روانه بازار فروش شود.

بازی ویدئویی WOLFENSTEIN: YOUNGBLOODپرفروش ترین بازی های ویدئویی- بازی ویدئویی Wolfenstein: YoungBlood

موضوعات سری بازی های Wolfenstein، تضمین کننده فروش بسیار خوب این محصول خواهد بود. این بازی بسیار زیبا در سال ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد شد. در این بازی بسیار زیبا بازیکنان در نقش دختر‌های دوقلوی  BJ Blazkowicz، قهرمان اصلی سری، به فرانسه تحت اشغال نازی‌ها در دهه ۱۹۸۰ می‌روند. برای اولین بار در این سری، قابلیت بازی به صورت Co-op وجود خواهد داشت. این بازی نیز بدون شک در کنار پرفروش ترین بازی های ویدئویی قرار خواهد گرفت.

البته تا عرضه این محصولات نمی توان به صورت رسمی اعلام کرد که این بازی ها در کنار پرفروش ترین ها قرار خواهند گرفت یا یک تجربه ناموفق خواهند بود، اما به طور کلی بر اساس داستان ها و تریلرهای منتشر شده پیش بینی می شود این عناوین در کنار برترین ها قرار گیرند.