به گزارش پایگاه خبری ربیع،مهدی کلانترزاده در خصوص برگزاری مراسم ویژه روز خبرنگار و آیینتجلیل از خبرنگاران و اصحاب خبر و رسانه استان قم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اینمراسم در آستانه فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت مظلومانه محمود صارمی در سال ۱۳۷۷برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مناسبت فرصتی مغتنم برای تقدیر از خدمات و زحمات قشر فرهیخته خبر ورسانه می باشد، گفت: با هدف تکریم مقام اصحاب خبر و رسانه، مراسمی به یادماندنی و با شکوه، بامشارکت استانداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری قم برگزار خواهد شد.

کلانترزاده با بیان اینکه تلاش‌های عزیزان خبر و رسانه مصداق نمایانی از تعهد و تخصص وعدالت‌خواهی است، اضافه کرد: بدون شک حضور خبرنگاران در لایه‌های مختلف جامعه و به ویژه در دستگاه‌ها و نهادها می‌تواند عاملی برای حرکت در جهت رشد و توسعه همه جانبه و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در ادامه کار خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم را نسبت به سایر خدمات به مراتب اثرگذارتر و مهم‌تر دانست و افزود: از لحاظ کمیت و کیفیت آثارتولیدی در بخش خبر و رسانه، خبرنگاران قمی جایگاه ویژه‌ای را در بین سایر استان‌ها در کشور دارا هستند که این امر نمادی از توانمندی و تخصص ایشان می‌باشد.

وی با اشاره به حضور مقامات و مسئولین استان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در استان قم گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته استاندار و معاونین ایشان، شهردار قم و برخی از مدیران شهری، اعضای شورای اسلامی شهر قم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از مسئولین ومقامات ارشد استان قم در این مراسم حضور خواهند داشت.

کلانترزاده با بیان اینکه این مراسم فرصتی برای بیان و شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات خبرنگاران میباشد،افزود: در تلاش هستیم تا به نحو شایسته از تلاش‌های خبرنگارانی که در جهت نقد و انتقادسازنده و انعکاس مطلوب خدمات و عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای استان فعال هستند، تجلیل بعمل آوریم.

شایان ذکر است: مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب خبر و رسانه استان قم صبح روز چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه با حضور جامعه خبری و اصحاب رسانه استان قم برگزار خواهد شد وطبق هماهنگی های بعمل آمده در این مراسم از خبرنگاران عزیزی که در فاصله زمانی ۱۷مرداد۹۷تا۱۷مرداد۹۸ مقام ملی و بین المللی کسب نموده اند، تقدیر می شود.