به گزارش پایگاه خبری ربیع،کمپانی گیگابایت در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۸ از ماوس گیمینگ رده‌بالای Aorus M5 در کنار ماوس گیمینگ معرفی شده‌ی Aorus M3 رونمایی کرد که در ادامه می‌توانید تصاویر اختصاصی این دو محصول را مشاهده کنید.

ماوس گیمینگ Aorus M5 به نسبت نمونه‌ی قبلی خود از طراحی ظاهری بهتری برخوردار بوده و هم‌اکنون گزینه‌های نورپردازی به صورت نوارهای زیبایی در کناره‌‌های محصول دیده می‌شود و می‌توان تمامی آن‌ها را با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی این کمپانی، Gigabyte RGB Fusionشخصی‌سازی کرد. از ویژگی‌های این ماوس می‌توان به وزن قابل تنظیم آن اشاره کرد که به لطف وزنه‌های ۲.۵ گرمی که در بخش پایینی آن تعبیه شده، محقق شده است. همچنین سنسور اپتیکالPixart PMW3389 این محصول به ادعای گیگابایت، بهترین سنسور مادون قرمز استفاده شده درون ماوس‌های گیمینگ تا به الان است.


ماوس گیمینگ Aorus M5

 این ماوس دارای دقت قابل تنظیم حداکثر ۱۶۰۰۰DPI و شتاب ۵۰G است و سوییچ‌های آن تا ۵۰ میلیون کلیک تضمین شده‌اند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به نورپردازی ۱۶.۷ میلیون رنگی RGB قابل شخصی‌سازی آن، طراحی شدن آن برای افراد راست دست و همچنین حافظه‌ی داخلی و قابلیت برنامه‌ریزی آن اشاره کنیم که باعث می‌شود شما به راحتی بتوانید از موس خود بدون هیچ نرم‌افزاری در تمامی سیستم‌ها استفاده کنید.


ماوس گیمینگ Aorus M5


وزنه های ۲.۵ گرمی در زیر ماوس گیمینگ Aorus M5


ماوس گیمینگ Aorus M3