به گزارش پایگاه خبری ربیع، ویژه‌برنامه بزرگداشت روز نوجوان با حضور دانش آموزان در فرهنگ سرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.
امام جمعه راوند در مراسم بزرگداشت روز نوجوان با بیان اینکه ثبت هشتم آبان ماه در تقویم ایران، یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های قهرمانی ۱۳ ساله است، گفت: این روز اهمیت زیادی دارد تا جایی که رهبر کبیر انقلاب در وصف این قهرمان از شهید محمدحسین فهمیده به عنوان رهبر خود نام برده است.
حجت الاسلام سیدمهدی اصل حسینی با تاکید بر اینکه تمام نوجوانان و دانش آموزان ایران اسلامی در همه زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی می توانند نوعی از حسین فهمیده باشند، افزود: لازم است ن,جوانان و دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی حضور پرشور و گسترده داشته باشند.
گفتنی است، برگزاری مسابقه پیرامون آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با  روزهای ۸ آبان روز نوجوان و بسیج دانش آموزی و وقایع ۱۳ آبان روز دانش آموز و بویژه آشنایی با شهید فهمیده، اجرای نمایش با موضوع دوری از عادات غذایی ناسالم، رعایت ادب و حق تقدم و تفریح سالم در زنگ تفریح از جمله برنامه های بزرگداشت روز نوجوان بود که با حضور جمع کثیری از دانش آموزان منطقه راوند کاشان به همت فرهنگ سرای المهدی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.