به گزارش پایگاه خبری ربیع،دوست دارید از طریق برنامه های استریم تلویزیون تماشا کنید؟ انتخاب های زیادی پیش روی شماست.

اگر دوست دارید تعطیلات را با یک تلویزیون ۴K سپری کنید، می توانید نگاهی به برنامه های مختلف که از استریم های پخش ارائه می شوند بیاندازید. پس از نصب و راه اندازی بهترین نقطه از اتاق نشیمن خود را انتخاب کرده و گام بعدی این است که برنامه های متناسب خود را برای استفاده روی اسکرین بزرگ تلویزیون دانلود کنید.

ساده ترین و سریع تریم راه برای دانلود این برنامه ها این است که آنها را از طریق اپ استور روی تلویزیون تان باز کنید، که این کار را می توانید با دستگاه هایی چون Roku TV، Samsung TV،  ال جی، سونی، Vizio و … انجام دهید و سپس به دنبال لیست محبوب ترین دانلودها بگردید. همچنین اگر تلویزیون شما دارای کنترل از راه دور با فرمان صوتی است، می توانید با فرمان دادن این اپلیکیشن های پخش را دانلود کنید. تعدادی از سرویس های استریم تلویزیون در زیر معرفی شده است.

موج ورود سرویس های استریم تلویزیونی

در طول دو سال گذشته، ما شاهد موجی از ورود برنامه های تلویزیون اینترنتی هستیم که می تواند به عنوان جایگزینی برای تلویزیون های کابلی محسوب شود. قیمت ها برای Sling TV 70 دلار است و در انواع دیگر این سرویس ها کامل ترین بسته های DirecTV now  و playstation Vue را دریافت خواهید کرد. سرویس های دیگر استریم آنلاین تلویزیون عبارتند از  DirecTV Now ،  FuboTV، Hulu with Live TV ، Philo ،  PlayStation Vue ، Sling TV ،YouTube TV . در ادامه تعدادی از این سرویس ها معرفی میکنیم.۱۴

HULU

سرویس پخش زنده تلویزیونی Hulu که حدود یک سال پیش شروع به فعالیت کرده و تا به حال توانسته سرویس های متنوع و مقرون به صرفه ای را برای علاقه مندان به تلویزیون های کابلی ارائه نماید. هولو لایو تی وی به صورت گسترده از ۵۰ شبکه تلویزیونی محبوب آمریکا و محتوای سرویس VOD هولو تشکیل شده است. سرویس استریم هولو که در حال حاضر به عنوان سومین پلتفرم بزرگ در صنعت استریم دنیا مطرح است طی سال های گذشته با وجود سرمایه گذاری کمتر نسبت به شبکه های نتفلیکس و آمازون پرایم، دستآوردها و نوآوری های خلاقانه به مراتب بهتر و سود آورتری نسبت به دو رقیب دیرینه اش داشته است.

SLING TV و DIRECTV

 همچنینSling TV در کنار DirecTV نیز سرویس های مشابهی راه اندازی کرده اند و هریک از آنها به ترتیب ۲ و ۱.۴ میلیون مشترک دارند. البته یک سری از شبکه های کابلی نیز با راه اندازی سرویس های پخش زنده آنلاین تلاش کرده اند راهی برای جلوگیری از ریزش مخاطبان خود و وفاداری آنها ارائه کنند.