به گزارش پایگاه خبری ربیع،کمپانی سامسونگ سال ۲۰۱۸ را طبق روال سال های اخیر، با عنوان پرفروش ترین برند گوشی موبایل به پایان رساند. این برند قدرتمند کره ای، تمرکز خاصی روی دوربین گوشی های هوشمند دارد. البته در سال ۲۰۱۸ این برند مشهور رقابت را به هواوی واگذار کرد اما با این حال هنوز هم زمانی که دوربین، ویژگی پراهمیت کاربران در خرید محسوب می شود، بیشتر آنها سراغ برند سامسونگ می روند. رتبه ها و امتیازاتی که در این مطلب مورد بررسی قرار می دهیم، مربوط به وب سایت مشهور DxOmark است.

گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹؛ پرچمدار سامسونگ و کسب رتبه سوم رده بندی سال ۲۰۱۸

برترین دوربین گوشی های سامسونگ مربوط به گلکسی نوت ۹ است. در رده بندی سال ۲۰۱۸ این گوشی هوشمند امتیاز ۱۰۳ را کسب کرده و در کنار پرچمدار اچ تی سی در رده سوم قرار دارد. سامسونگ در سال ۲۰۱۸ از لحاظ دوربین کمتر مورد توجه قرار گرفت و برندهای اپل و هواوی توانستند موفقیت های بیشتری را به دست آورند. گلکسی نوت ۹ دارای لنزهای دوگانه است و لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی این پرچمدار توانسته است این گوشی هوشمند را به عنوان برترین دوربین در میان گوشی های سامسونگ معرفی کند.دوربین گوشی های سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی نوت 9؛ پرچمدار سامسونگ و کسب رتبه سوم رده بندی سال 2018

گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ پلاس و حضور در بین برترین دوربین گوشی های سامسونگ

این گوشی هوشمند که اوایل سال ۲۰۱۸ روانه بازار فروش شد، توانست فروش بسیار خوبی را به دست آورد و باعث تحسین بسیاری از کاربران شود. این گوشی هوشمند که همواره در میان برترین دوربین گوشی های سامسونگ حضور داشته است، مانند گلکسی نوت ۹ از دو لنز ۱۲مگاپیکسلی بهره می برد که لنز دوم به عنوان لنز تله فوتو شناخته می شود. این گوشی هوشمند توانسته است امتیاز ۹۹ را کسب کند.دوربین گوشی های سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی اس 9 پلاس و حضور در بین برترین دوربین گوشی های سامسونگ

گلکسی نوت ۸؛ همچنان قدرتمند در میان برترین دوربین گوشی های سامسونگ

در میان برترین دوربین گوشی های سامسونگ، پرچمدار دو سال پیش سامسونگ نیز حضور دارد. این گوشی هوشمند قدرتمند توانسته است در رده بندی سال ۲۰۱۸ امتیاز ۹۴ را کسب کند و همچنان به عنوان یک گوشی قدرتمند با یک دوربین فوق حرفه ای محسوب می شود. این گوشی هوشمند که از اولین گوشی های سامسونگ با دو لنز دوربین به شمار می رود، موفقیت های بسیار زیادی در بخش دوربین کسب کرده است و در حال حاضر نیز به عنوان یک گوشی بسیار مناسب برای کاربران حرفه ای به شمار می رود.

در کنار این سه گوشی هوشمند، گلکسی اس ۷ اج سامسونگ نیز حضور دارد. این گوشی موبایل در وب سایت یاد شده توانسته امتیاز ۸۹ را کسب کند و در کنار برترین ها قرار گیرد. این موضوع را باید در نظر گرفت که با اینکه تمام گوشی های هوشمند در این وب سایت قرار نگرفته اند اما وب سایت یاد شده معتبرترین مرجع برای دوربین های موبایلی محسوب می شود.