به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، عزیزالله شهبازی در نشست شورای معاونان استانداری گفت: ما مسئولان در مقابل جان و مال مردم مسئول هستیم، بنابراین باید با برنامه ریزی درست مشکلات و حوادث مدیریت کنیم.

استاندار البرز اضافه کرد: روند رسیدگی به امور مردم در دستگاه‌های اجرایی استان رصد می‌شود و از این رو هر گونه اهمال و سهل انگاری با برخورد جدی مواجه خواهد شد.سکونت مدیران در محل مسئولیت خود برای کیفیت بخشی به خدمتگزاری تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی لزوم صرفه جویی در هزینه‌ها بیش از پیش محسوس است و باید مسئولان طبق دستورالعمل‌های مدون و ابلاغی ملی و رویکرد‌های استانی متناسب با این امر به مدیریت اعتبارات بپردازند.

شهبازی گفت: براساس قوانین برنامه و بودجه کشور، باید اعتبارات با اولویت محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار برای رونق تولید  و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره با پیشرفت بالای ۹۰ درصد هزینه می‌شود.

استاندار البرز به اهمیت جایگاه بازرسی در استان اشاره کرد و افزود: زیر مجموعه این اداره باید افرادی متخصص، مجرب، کاردان و ماهر باشند که برای سیستم هزینه و زحمت ایجاد نکنند، از این رو برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارشناسان این حوزه مورد تاکید است.
وی تقویت روحیه پاسخگویی مدیران استان را ضروری دانست و گفت: تمام دستگاه‌ها باید تسریع در پاسخگویی به مکاتبات را به جد در دستور کار قرار دهند، چرا که هر گونه کوتاهی  در این امر منجر به نارضایتی مردم می‌شود.

وی تاکید کرد: سکونت مدیران در محل مسؤولیت خودشان برای کیفیت بخشی به اقدامات  و خدمات دولتی تاثیر گذار است.

انتهای پیام/ب/