به گزارش پایگاه خبری ربیع،این اسکوتر جدید دارای چرخ های بزرگ تر، بدنه وسیع تر و سیستم تعلیق و ترمز بهتری نسبت به مدل های قبلی است. همچنین دارای یک صفحه نمایش ۲.۸ اینچی رنگی است که می تواند مشکلات اسکوترهای فعلی را برطرف کند و مسیرهای مسدود و ورودی های کلیدی و مسیرهای جایگزین را برای افرادی که عجله دارند را نیز مشخص کند.

صفحه نمایش با ویژگی های جدید و جذاب

صفحه نمایش اسکوتر جدید Lime می تواند سرعت و ظرفیت باتری را نشان دهد و راهنمایی لازم جهت ایمنی را نیز به کاربر اطلاع دهد و به او دستوراتی مانند پوشیدن کلاه ایمنی دهد یا اخطار دهد که تنها یک نفر می تواند روی اسکوتر باشد. (این کار سبب می شود که نتوانید این اسکوتر را گول بزنید و دو نفره سواره یک اسکوتر الکتریکی شوید!).

اما ویژگی دیگری نیز در این اسکوتر وجود دارد که می تواند برای ساکنین محلی و کسب و کارها خوشحال کننده باشد: صفحه نمایش این اسکوتر از GPS ای پشتیبانی می کند که می تواند به راننده بگوید که مکان های پارک ممنوع کجاست و نباید در چنین مکان هایی پارک کند. برخی از شهرها و شهرک ها دارای منطقه های محافظت شده با نرده و … هستند که نباید خودرو یا حتی اسکوتری در آن مکان ها پارک کند. صفحه نمایش این اسکوتر می تواند چنین مناطقی را تشخیص دهد و راننده را به جاهایی که می تواند پارک کند هدایت کند.

با اسکوترهای الکتریکی در این مکانها پارک نکنید!

لایم همچنین از طریق سنسورها و GPS در حال کار بر روی این صفحه نمایش است تا به شما بگوید که مجاز به راندن با این اسکوتر در کدام خیابان ها هستید. بعید به نظر می رسد که از نظر قانونی به فرد اخطاری صورت گیرد و این حرکت تنها به دلیل ایمنی کاربر انجام می گیرد.

سیستم ناوبری پیشرفته

صفحه نمایش این اسکوتر برقی همچنین می تواند ابزارهای جهت یابی و ناوبری پیشرفته و قابل تنظیمی را برای راننده فراهم آورد و اطلاعات دقیقی را در اختیار او بگذارد. این اسکوتر همچنین دارای یک نور نئونی LED است که سطح باتری را نشان می دهد. در حالت پر این سطح به رنگ سبز، نارنجی یعنی نیمه شارژ و قرمز به معنای خالی از شارژ است. باتری این اسکوتر می تواند تا ۳۰ مایل را پشتیبانی کند.