به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از “ورزش سه”، بایرن مونیخ در دیدار مدعیان بوندسلیگا عصر شنبه (۲۸ سپتامبر) به مصاف بایر لورکوزن خواهد رفت. تمامی صندلی‌های آلیانز آرنا (۷۵ هزار صندلی) به طور کامل فروخته شده است و هیچ بلیتی در دسترس نیست.

با این حال، بایرن مونیخ می‌توانست تعداد بیشتری بلیت بفروشد! بر اساس گزارش نشریه کیکر، بایرن دو ماه قبل از برگزاری این بازی در تاریخ ۲۵ جولای بلیت‌فروشی را انجام داد که در آن زمان، ۳۵۱ هزار درخواست برای خریداری بلیت وجود داشت.

بنابراین بایرن می‌توانست بیش از چهار برابر گنجایش ورزشگاه خانگی‌اش بلیت بفروشد و اگر سایت زودتر بسته نمی‌شد، شاید این رقم بیشتر هم می‌شد.

برای سایر بازی‌های بوندس‌لیگایی، تعداد درخواست تماشاگران بایرن برای خرید بلیت حدود ۲۰۰ هزار نفر است. تنها دیداری که علاقه به تماشای بازی بایرن به اندازه اکنون زیاد بود، به بازی‌های خانگی فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آرسنال و در نیمه نهایی مقابل رئال برمی‌گشت.

بازی بین بایرن و لورکوزن در بیش از ۲۰۰ کشور جهان پخش خواهد شد. پس از اینکه بایر در فصل گذشته موفق شد به دوران ۱۱ قهرمانی متوالی بایرن مونیخ پایان دهد، این رویارویی جذاب و تماشایی خواهد بود.