به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، علی رحیمی اظهار کرد: مسابقات سومین رنکینگ دارت منطقه ۲ کشور به میزبانی خراسان شمالی زیر نظر انجمن دارت کشور، عصر امروز به پایان رسید.

وی در ادامه افزود: مسابقات رنکینگ منطقه‌ای در ۶ منطقه برگزار می‌شود و از هر منطقه ۲ نفر برتر در بخش آقایان و ۲ نفر برتر در بخش بانوان به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند که به‌احتمال‌زیاد این مسابقات به میزبانی البرز برگزار می‌شود.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی همچنین گفت: در این دوره از مسابقات به میزبانی بجنورد خانم زهرا نظام دوست از خراسان شمالی در این دوره مقام نیاورد اما چون دو دوره قبل مقام دوم را کسب کرده بود لذا درمجموع امتیاز، ایشان به‌عنوان مقام دوم منطقه ۲ انتخاب شد و توانست سهمیه حضور در مسابقات کشوی را به دست آورد.

رحیمی تعداد شرکت‌کنندگان در بخش آقایان را ۳۱ نفر و در بخش بانوان را ۱۷ نفر عنوان کرد که روز گذشته مسابقات بانوان و امروز مسابقات آقایان در محل مجموعه وزشی علیدخت بجنورد برگزار شد.

وی همچنین تصریح کرد: محسن زارع مقام از خراسان شمالی عنوان سوم مشترک را به دست آورد و کسانی در این دوره حضور یافتند که در دو دوره قبلی هم شرکت کرده بودند و مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی علت گرفتن این میزبانی را وجود علاقه‌مندان زیاد در استان، تقویت روحیه همکاران و کلاس درس برای دارترهای استان عنوان کرد.

رحیمی از خانم‌ها مریم صدوق، زهرا رمضانی از خراسان رضوی، زهرا رجبی از خراسان جنوبی و نسرین رفیعی از خراسان رضوی به‌عنوان نفرات اول تا سوم و سوم مشترک در بخش بانوان نام برد.

وی همچنین در ادامه آقایان جواد بیات، بهروز کاظمی از خراسان رضوی، محسن زارع از خراسان شمالی و امیرعلی رمضانی از خراسان رضوی را به‌عنوان نفرات اول تا سوم بخش آقایان معرفی کرد.

لازم به ذکر است انجمن‌های ورزشی در سطح کشور ۱۹ ورزش در خود گنجانده که از این تعداد ۱۱ انجمن ورزشی در خراسان شمالی فعال است و به گفته رئیس این انجمن در خراسان شمالی، قابلیت و ظرفیت برگزاری میزبانی‌ها و حتی اردوهای تیم ملی در همه این ۱۱ رشته در استان وجود دارد.

انتهای پیام/ ۷۱۰۱۳