به گزارش پایگاه خبری ربیع، ذاکری معاون فنی عمرانی شهرداری ساری با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی با رویکرد گردشگری و توسعه ارائه خدمات اجتماعی، اظهار داشت: بر این اساس، احداث باغ بانوان در راستای مطالبات شهروندی به همت تیم مدیریت شهری و در جهت ارتقاء نشاط شهروندی در حال اجراست.

 وی افزود: این پروژه در فضایی به مساحت حدود ۸/۵ هکتار در بلوار دریا در مراحل نهایی احداث قرار داشته و در آن پیست دوچرخه سواری به طول ۱۵۰۰ متر، فضای پیاده روی به مساحت ۱۳۰۰۰ متر مربع، جانمایی‌هایی برای رفاه حال مادرانی که فرزند شیرخوار دارند، فضاهای ورزشی مختلف، رستوران، وسایل بازی کودکان، بازارچه سنتی، مسجد پیش بینی گردیده است.

 ذاکری در ادامه به بهسازی و استاندارد سازی خیابان‌ها و معابر سطح شهر اشاره کرده و گفت: شهرداری‌های مناطق، اسفالت و لکه گیری خیابان‌ها را در راستای سهولت عبور ومرور و روان سازی ترافیک در دستور کار داشته و در هفته‌های اخیر این پروژه در، خیابان پیروزی، خیابان انقلاب، بلوار کشاورز، کمربندی جنوبی، خیابان شهید چمران، بلوار ارتش، میدان راه آهن، بلوار ازادی تا سه راه رازی، بلوار فرح آباد و… اجرایی شد.

 این مسئول توزیع متوان خدمات در سطح منطقه را مورد توجه قرار داد و افزود: با استفاده از نقشه طرح جامع ارائه خدمات متناسب در سطح منطقه خصوصاً مناطق الحاقی انجام خواهد شد.

در ادامه سرپرست شهرداری ساری ساری یادآور شد: توسعه منطقه یک در گرو ارائه نظرات و پیشنهادات و ایده‌های خلاقانه کارکنان است.

 وی علاقه مندی به کار و تلاش و خدمت رسانی را رمز کسب رضایتمندی شهروندان عنوان کرد و ادامه داد: هدف اصلی مجموعه شهرداری ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان در تمامی حوزه‌های مرتبط با مدیریت شهری است و در این مسیر تقویت تعامل و ارتباط با همشهریان در دستور کار قرار گیرد.

 فرزانه با اشاره به لزوم فعال سازی واحد آموزش در شهرداری منطقه یک افزود: استفاده بهینه از منابع انسانی و نیز تخصص کارکنان و نخبگان می‌تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف مدیریت شهری داشته باشد.