به گزارش پایگاه خبری ربیع، عنوان منحصر به فرد یاد شده در سال جاری یکی از موفق ترین بازی های رایانه ایی لقب گرفته و به نظر می رسد با عرضه نسخه موبایل بازی Red Dead Redemption 2 افرادی که دسترسی به کنسول های بازی ندارند می توانند از نسخه موبایلی این بازی بسیار زیبا استفاده کنند.این عنوان بسیار زیبا توسط کمپانی Rockstar Games در اختیار کاربران قرار می گیرد و نام همین شرکت کافی است که اگر نسخه قبلی این عنوان را تجربه نکرده اید بازی موبایلی Red Dead Redemption 2 را تجربه کنید.

با توجه به اخبار پیرامون این شرکت مشهور که پرطرفدار ترین بازی تاریخ کنسول های بازی رایانه ایی توسط این شرکت ساخته شده است این عنوان زیبا برای سیستم عامل های اندروید و IOS روانه استورهای رسمی می شود. این بازی بسیار زیبا در حال حاضر برای کنسول های پلی استیشن چهار ، ایکس باکس وان نیز به زودی روانه بازار فروش می شود و بدون شک  یکی از نامزد های برترین بازی های موبایلی خواهد بود. حال این خبر مانند یک بمب در میان کاربران بازی های موبایلی منتشر خواهد شد. Red Dead Redemption 2 یک عنوان جهان باز (Open World) است که با توجه با اعلام رسمی این شرکت از تاریخ ۲۶ اکتبر در اختیار کاربران قرار می گیرد.

آیا بازی موبایلی RED DEAD REDEMPTION 2 با نسخه اصلی این محصول تفاوت خواهد داشت؟

در حال حاضر بسیاری از بازی های موبایلی شرایط خوبی را تجربه نمی کنند و بسیاری از عناوین مشهور نسخه جذابی را در اختیار کاربران قرار نده و ویژگی های بازی اصلی را به طور کامل حذف می کنند اما بازی موبایلی Red Dead Redemption 2 شرایط را تغییر داده و یک حالت تعامی با عنوان اصلی خواهد داشت. این موضوع یک خبر بسیار خوب برای کاربران به خصوص افرادی است که از علاقه مند به بخش های آنلاین خواهند بود محسوب می شود زیرا این عنوان موبایلی تمام قابلیت ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. البته هنوز در مورد قیمت این بازی بسیار زیبا خبری منتشر نشده و باید منتظر خبر های دیگر از این کمپانی قدرتمند بود. در حال حاضر نسخه استاندارد این بازی قیمتی در حدود ۶۰ دلار دارد که در اختیار کاربران کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس قرار خواهد گرفت.

بازی Red Dead Redemption 2 را در گوشی موبایل خود تجربه کنید

با توجه به اخبار منتشر شده بازیکنان به تمام نقشه بازی دسترسی خواهند داشت و باید محل شروع بازی خود را مشخص کرده و سپس به کشف و تسخیر محیط های دیگر بپردازندبه طور کلی این بازی بسیار زیبا داستانی مشابه بازی های دیگر کمپانی راک استارز دارد و در اجرای این بازی کاملا متوجه قدرت ساخت بسیار بالایی این عنوان دوست داشتنی خواهیم بود.

کمی به عقب تر برگردیم و داستان سری اول را کمی بررسی کنیم :

داستان بازی به سال ۱۹۱۱ برمی‌گردد جایی که یک تبهکار به نام John Marston قصد دارد همکاران سابق خود را به دست قانون داده تا هم بتواند خانواده‌اش را برگرداند و هم عدالت را برقرار کند. مارستون باید به دنبال مردی به نام Bill Williamson بگردد، کسی که حالا گروه خلافکاری خود را دارد. مارستون موفق می‌شود ویلیامسون را در قلعه‌اش پیدا کند ولی پس از مکالمه‌ای کوتاه توسط افراد ویلیامسون مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و مجروح می شود . مارستون در مزرعه MacFarlane به هوش می‌آید و از این‌جا به بعد این شما هستید که باید کنترل او را بر عهده بگیرید.

اما در نسخه دوم خبری از John Marston نیست و او کشته شده است . به نظر می رسد Arthur Morgan نقش اصلی این بازی مهیج را ایفا می کند ،او به نظر خشن تر از John Marston است و همین باعث می شود هیجان بازی بالاتر باشد .وی یکی از افراد زیردست Dutch van der Linde است که به نظر تا حد زیادی خودسر عمل می‌کند.