به گزارش پایگاه خبری ربیع،رونمایی از مسابقات جدید بازی FORTNITE

این مسابقات به تازگی به این بازی جذاب اضافه شده است ولی نکته جالب در مورد این مسابقات این است که باید با دعوت نامه در آن شرکت کرد. احتمالا تا چند وقت آینده این مسابقات به روی تمام بازیکنان گشوده خواهد شد. این مسابقات درون بازی در بخش Events خواهد بود و کاربران می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

جوایز برندگان این مسابقات

با توجه به گفته های بازی Fortnite برندگان این مسابقات جوایزی نیز دریافت خواهند کرد ولی هنوز مشخص نشده که این جوایز چه چیزهایی هستند. در مسابقات قبلی مبالغ زیادی به دلار و پول رایج درون بازی به برندگان اهدا شده است و باید دید که این باز این جوایز چه چیزهایی خواهند بود. البته این امکان هم وجود دارد که بازی Fortnite از جوایز دیگری در این بازی رونمایی کند ولی هنوز اظهار نظری از سوی تولیدکنندگان این بازی صورت نگرفته است.

ویژگی مسابقات جدید بازی FORTNITE

این مسابقات دارای زمان خاصی هستند و هدف در این مسابقات جمع آوری هرچه بیشتر امتیازات است. این جوایز به نفرات اول و افرادی که تعداد بیشتری از دشمنان را کشته اند اهدا می شود و کاربران از این امتیازات می توانند برای شرکت در مسابقاتی استفاده کنند که بین کاربران حرفه ای و عادی است. کاربران از تمام دستگاه ها می توانند در این مسابقات شرکت کنند. آمار نشان داده که کاربرانی که از موس و کیبورد استفاده می کنند عملکرد بهتری نسبت به دیگر کاربران داشته اند.

بازی Fortnite از مسابقات جدید و همراه با جایزه خود رونمایی کرد.

افزونه های جدید این مسابقات

کاربران در صورت پیروزی در مسابقات Pins دریافت می کنند که در ادامه ی مسابقات به درد آنها خواهد خورد.

اظهارات شرکت EPIC

شرکت Epic در اظهارنظری اعلام کرده است:« در اواخر امسال کاربرانی که در این مسابقات پیروز شوند مستقیما در جام جهانی Fortnite حضور خواهند داشت و می توانند در فضایی خاص تر به رقابت با رقبای خود بپردازند.

قطعا این مسابقات می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند و آنها با شرکت در این مسابقات جوایز به نظیری را ببرند.