به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، وی و هیات همراه در این سفر از پل موقت گاومیشان که راه ارتباطی بین دو استان ایلام و لرستان بوده و دارای موقعیت استراتژیک است، بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، این پل در اثر وقوع سیل سال جاری به طور کامل تخریب شد که با تلاش مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و نیروهای استان ایلام احداث و به بهره برداری رسید.
همچنین مهندس حسن نیا با حضور در محل راهدارخانه آزادی شهرستان سیروان و دیدار صمیمانه با راهداران ایلامی گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای باید برای خدمات رسانی بهتر به مردم گام بردارد و در این راستا در تلاش برای تقویت نیروهای خدمتگزار است.
وی همچنین با توجه به شرایط جوی بر لزوم تشدید نظارت و کنترل بر ناوگان حمل و نقل جاده ای به ویژه اتوبوس ها به منظور کاهش تصادفات جاده ای تاکید کرد.
این گزارش حاکی است، مهندس حسن نیا با حضور در جمع همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ضمن استماع گزارش عملکرد راهداری در جریان مسایل مطروحه قرار گرفت و با ابراز خدا قوت به همکاران بابت تلاش شبانه روزی جهت بازگشایی راه ها در فصل زمستان اظهار داشت: باید با تمام وجود از همه امکانات و تجهیزات موجود استفاده کنیم تا در بخش های راهداری و حمل و نقل بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.
مهندس مقبلی معاون راهداری سازمان نیز با اشاره به این که کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در اربعین ۹۸ در خدمتگزاری به زایران اربعین هم در بخش حمل و نقل و هم در بخش راهداری سنگ تمام گذاشتند، گفت: با مشارکت گسترده و حضور فعالانه در ارایه خدمات به زایران اربعین حسینی، از تمام ظرفیت ها و تمهیدات برای تردد ایمن آنها در استان ایلام استفاده شد.
وی افزود: امروزه بخش حمل و نقل به عنوان یک صنعت و خدمات در اختیار مردم است که مدیریت و نظارت عالیه آن بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است بنابراین باید مدیریت آن به گونه ای باشد که تاثیرات مثبتش در خدمت رسانی به مردم با کیفیت بیشتری قابل رویت بوده و نقش موثرتری در چرخه اقتصاد استان داشته باشد.
مهندس مقبلی با اشاره به واگذاری پایانه برکت به سازمان خاطرنشان کرد: باید با توجه به تجربه سال های گذشته، مشکلات پایانه برکت را برطرف کرده و امکانات بهتری برای زایران اربعین حسینی فراهم کنیم.
وی در خصوص ایجاد زیر ساخت های مناسب در پایانه برکت، از مرز مهران به عنوان یکی از مهمترین مرزهای خروجی مورد استفاده زایران اربعین حسینی یاد کرد و افزود: حدود ۵۵ درصد از میزان ترددها از مرز مهران انجام می شود.
وی اظهار داشت: اقدامات خوبی در سال گذشته در پایانه برکت انجام شده و باید برای مراسم اربعین سال بعد آمادگی کامل داشته باشیم و بتوانیم خدمات بهتری به زایران ارایه دهیم.