به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمدعلی شجاعی  با اشاره به نگاه خود نسبت به احزاب سیاسی در استان اظهار کرد: در جلسات احزاب سیاسی باید از زوایای متفاوت از امور اجرایی به مجموعه مدیران کمک شود.

وی مطالب بیان‌شده در جلسات با فعالین اصولگرا و اصلاح‌طلب را همچون شورای اداری توصیف کرد و افزود: مطالب مطرح‌شده در این جلسات به امور اجرایی همچون جاده و ساختمان پرداخته‌شده که همانند این مطالب نیز از سوی فرمانداران، مدیران در جلسات اداری گفته می‌شود و نیازی به تکرار نیست.

استاندار خراسان شمالی نیاز جلسات با گروه‌های سیاسی را برای بیان انتقادات، نظرات فردی و حزبی در امور مختلف بخصوص فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانست و ادامه داد: این مطالب تاکنون به شکل جدی شنیده نشده و تنها در گوشه‌ای از مباحث ارائه‌شده به موضوع انتخابات پرداخت شد.

وی با اعلام عدم رضایت نسبت به فضای کلی مطالب ارائه‌شده در جلسه با گروه‌های سیاسی استان تصریح کرد: امیدواریم در جلسات آینده بازخوردها از جریان‌های سیاسی در حوزه‌های مختلف داشته باشیم و فضا طرح مسائل ریشه‌ای و تضارب آرا را ایجاد کرد.

گفتنی است ظهر امروز جمعی از اصولگرایان خراسان شمالی با استاندار خراسان شمالی دیدار داشتند و مطالبی در عرصه‌های مختلف شهرستانی و استانی ارائه و طرح کردند.

پیش‌ازاین نیز استاندار خراسان شمالی با جمعی از اصلاح‌طلبان استان دیدار و گفتگو کرده بود.

انتهای پیام/