به گزارش پایگاه خبری ربیع، جواد رمضانپور در گفتگو یی اظهار کرد: بواسطه استقرار سیستم بارشی در روز گذشته شاهد بارش برف و باران خوبی در منطقه اردستان بوده ایم.

وی افزود: با توجه به میزان بارندگی‌های صورت گرفته میانگین بلند مدت بارندگی شهرستان اردستان ۴۴ و هفت دهم میلی متر بوده که تا این لحظه از سال با کاهش ۸۰درصدی مواجه بوده است.

رییس اداره هواشناسی اردستان گفت: بارش‌ زمستانی اردستان با مجموع میزان بارش‌ شب گذشته این منطقه به هشت و چهار دهم میلی متر رسیده است.

رمضانپور با بیان اینکه اردستان نسبت به سال زراعی همچنان با کاهش ۵۰ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل مواجه هستیم، تصریح کرد: سال زراعی امسال ۹ و یک دهم میلی متر بارش داشته ایم.

وی تاکید کرد: بیشترین میزان بارش برف در روستای بغم با ۱۷ سانتیمتر، روستای ظفرقند با هفت سانتیمتربرف، منطقه همبرات با پنج میلی متر باران، زواره با چهار و دو دهم میلیمتر باران و منطقه برزاوند با چهار سانتیمتر برف، بارشهای خوبی را در منطقه شاهد بوده ایم.

رییس اداره هواشناسی اردستان خاطرنشان کرد: تا پایان هفته آسمانی صاف و قسمتی ابری برای شهرستان پیش بینی می شود، ولی اواخر هفته با ورود سامانه جدید مردم منتظر بارش های مجدد باشند.

رمضانپور تصریح کرد: دمای فعلی هوای اردستان در حال حاضر سه در جه بالای صفر بوده و کمترین دما منفی صفر که احتمال دارد در شب کاهش چهار تا هشت در جه ای را شاهد باشیم.