به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازفارس، حسن مرتضوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی نشان قدرت و خدمت و اقتدار نظام اسلامی است و تقارن این ایام با ماه محرم این را می‌رساند که وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس به دنبال وظایف خود و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و انسانی بودند افزود: باید از دستاوردهای انقلاب و سرزمین میهن اسلامی و هرگونه تجاوز و تعدی در مقابل نظام سلطه دفاع کنیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با تأکید بر توجه به اینکه در دفاع مقدس به تبلور عینی هیهات من الذله رسیدیم گفت: اگر ۴ دهه از انقلاب می‌گذرد و شاهد صبر، ایستادگی و مقاومت هستیم و موردتوجه جهانیان قرارگرفته‌ایم، توانستیم با استکبار جهانی در گستره جغرافیای جهان مقابله کنیم و به توسعه استراتژیک جهان اسلام بپردازیم که ریشه در دفاع مقدس دارد.

وی با اشاره به بیان رهبری در رابطه با دفاع مقدس اظهار داشت: در این دوران ابهت دو ابرقدرت را شکافتیم و همه سنگرهای کلیدی را فتح و ارزش‌ها و صبوری و استقامت را تمرین کردیم.

مرتضوی دفاع مقدس را نقطه اوج و اقتدار نظام خواند و تصریح کرد: امسال سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس را با عبور از سختی‌ها و مشکلات که دشمن درراه جامعه قرار داده برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: حفظ وحدت و یکپارچگی در لایه‌های مختلف جامعه اسلامی و پیروی از ولایت دو اصل مهم در پیروزی در انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس است.

مرتضوی با اشاره به شعار سال‌های گذشته که ما می‌توانیم بود گفت: امروزه مفتخریم که شعار ما توانستیم را مطرح کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه جنگ ۸ ساله تنها با عراق نبود بلکه ۴۲ کشور صدام را حمایت کردند افزود: دفاع مقدس جنگی جهانی بود و انقلاب اسلامی ما پایان‌ناپذیر بوده و ایستادگی و مقاومت روح انقلاب است.

وی همچنین وجود ستون پنجم در آن دوران و آسیب از افراد ساده‌لوح را با بی‌کفایتی مسئولین در دستگاه‌های حکومتی یکی دانست و اظهار داشت: امروز هم مانند دوران دفاع مقدس در جنگ اقتصادی هستیم.

فرمانده سپاه استان در انتها بابیان اینکه جواب ترقه‌های دشمن را با موشک دادیم عنوان کرد: به‌هیچ‌عنوان نباید تحت تأثیر قدرت‌های روانی دشمن باشیم و امروزه منافقین وارد فضایی شده‌اند که نیروی جوان ما هیچ شناختی ازاین‌گونه محیط‌ها ندارند و نیاز داریم که ریشه نفاق و پلیدی را افشا کنیم.

انتهای پیام/