به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا، شیخ نافذ عزام، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگو با پایگاه خبری النهضه نیوز گفت: جمهوری اسلامی ایران از بزرگترین حامیان مساله فلسطین در تمامی زمینه‌ها است و مواضع و اصول ایران در حمایت از مساله فلسطین ثابت و غیرقابل تغییر است.

وی با اشاره به اینکه ایران بهای مواضع شرافتمندانه خود در حمایت از مساله فلسطین را پرداخت می‌کند افزود: تحریم و تهدیداتی که جمهوری اسلامی ایران با آنها مواجه است در نتیجه دفاع این کشور از امت اسلامی در مقابله با استکبار آمریکا و رژیم صهیونیستی بوجود آمد. جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در کنار ملت‌های ضعیف و مظلوم ایستاده است، ایران در تمامی محافل و در تمامی زمینه‌ها حامی مساله فلسطین بوده است به همین دلیل هدف غرب و آمریکا قرار گرفته است.

عزام ضمن تقدیر و تشکر از جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران با شجاعت از مساله فلسطین حمایت کرده است و در تمامی مناسبات خواهان پشتیبانی از ملت فلسطین بوده است.

وی خاطرنشان کرد که آمریکا و هم پیمان آن یعنی اسرائیل به خوبی می‌دانند که ایران یک کشور قدرتمندی است و در برابر فشارها سرخم نمی‌کند و این مسأله‌ای است که در چند سال اخیر تمام دنیا شاهد آن بوده است.

عضو دفتر سیاسی جهاد در پایان گفت: جنگ با ایران همانگونه که برخی احمق‌های آمریکایی و غربی تصور می‌کنند سرگرمی نخواهد بود.