به گزارش پایگاه خبری ربیع، نمایش« ایران» که با نام پیشین خود؛ ” ترانه‌های انقلاب ” توانسته بود منتخب اولین جشنواره روح الله شود، در ایام الله دهه فجر با حمایت حوزه هنری اصفهان در سالن سعدی به روی صحنه می‌رود.

عاطفه نقوی با اعلام این خبر، بیان کرد: نمایش ” ایران” درواقع به آخرین روزهای سال ۵۷ و حوادثی که منجر به انقلاب اسلامی شده است می‌پردازد. حادثه سینما رکس آبادان و میدان ژاله محوریت موضوعی اصلی این نمایش است.

طراح وکارگردان نمایش ” ایران” افزود: “ایران ” داستان دخترنوجوانی است که پدر خود را در سینما رکس آبادان و مادر خود را در میدان ژاله تهران از دست می‌دهد. اما با شدت گرفتن حوادث انقلاب، “ایران” به مردم می‌پیوندد.

عاطفه نقوی درباره ویژگی اجرایی نمایش “ایران” گفت: نمایش ” ایران” تک گویی (مونولوگ) است. و همانطور که می دانید نمایش‌های تک گویی انواع گوناگون دارد که نمایش ” ایران” در جایگاه خود گویی و حدیث نفس جای می‌گیرد.

” ایران ” نمایشی است تک نفره که در آن شاهد یک تک گویی چهل دقیقه‌ای از عاطفه نقوی بازیگر این نمایش هستیم.

نمایش «ایران» به نویسندگی عاطفه نقوی وجمال نوروزباقری از بیست ویکم بهمن ماه تا سه اسفند ماه به به غیر از ۲۴ بهمن ماه و ۱ اسفندماه، به مناسبت ایام الله دهه فجر در سالن سعدی واقع در خیابان استانداری گذر سعدی جنب میدان نقش جهان به روی صحنه می‌رود.

عاطفه نقوی، سیاوش مشتاقی، ساناز اباذری، ملیحه نریمانی وامیر مختاریان از جمله نقش آفرینان این نمایش هستند. علاقه مندان به هنر نمایش می‌توانند جهت هماهنگی و رزو بلیط با شماره تلفن ۰۹۳۸۶۶۰۵۹۹۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/