به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، محمد حسین قورچانی در گفت گو با خبرنگار ما اظهار کرد: برگزاری این رویداد هجدهم اسفند ماه ۱۳۹۷در محل کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان در ساعت ۱۶ برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به محورهای ایده کاپ رسانه خاطر نشان کرد: محور های این رویداد شامل ایجاد بسترهای جدید تبلیغات محیطی در شهر، استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و رسانه های دیجیتال در توسعه اقتصاد شهری (گردشگری، رویدادهای فرهنگی و…) تقویت برند شهری، ایجاد شفافیت در مدیریت شهری و پاسخگو کردن مسئولان است.

مدیر خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان اضافه کرد: بخش جنبی ایده کاپ رسانه دربرگیرنده تولید محتوای خلاقانه برای شهر (نوشته، عکس، نقاشی و…) است.

قورچانی افزود: در رویدادهای ایده کاپ شهرداری همه ایده پرداز هستند، با توجه به این که کیفیت زندگی در شهر در گرو تغییر ، بهبود و اصلاح است، هر شهروند نگاهی خاص و نظراتی برای بهتر شدن شهر دارد، بدون شک روش پیشنهادی او برای عملی شدن نظراتش همان ایده هایش است.

وی در زمینه چگونگی تشکیل ایده تصریح کرد: ایده ها از مشاهدات، شنیده ها، تحلیل ها و نگاه دقیق به شهر شکل می گیرد، هرچه نگاه دقیق تر باشد ایده عملی تر می شود، ایده باید دقیقا بهبود و اصلاح مورد نظر را بیان کند.