به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس استان از کرج، ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس صبح امروز در حاشیه سفر یک‌روزه استاندار البرز و هیأت همراه به این شهرستان ضمن اشاره به اهمیت بخش خصوصی در بهبود شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: بخش خصوصی به ایجاد رونق و اشتغال در شهرک صنعتی سیمین دشت و بهبود شرایط اقتصادی در جامعه کمک می‌کند.

وی بابیان اینکه در ابتدای سفر استاندار البرز به فردیس افتتاح تصفیه‌خانه کارخانه شیمی رنگ ساختمان در دستور کار قرار دارد، افزود: این پروژه اهمیت بسیاری برای فردیس دارد و نقش مهمی در ایمنی و سلامت شهرک صنعتی خواهد داشت.

فرماندار فردیس افتتاح پست برق ۶۶ کیلوولت فردیس را از برنامه‌های دیگر استاندار البرز در طی این سفر عنوان کرد و گفت: این پروژه بااعتباری حدود ۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و برای شهرک سیمین دشت و شهرک وحدت اثرات مثبتی خواهد داشت و مردم و اهالی شهرک صنعتی هم از برکات آن استفاده خواهند کرد.

فرماندار فردیس با اشاره به افتتاح استخر سرپوشیده در شهرک وحدت گفت: ۲۲ پروژه ریزودرشت در فردیس به بهره‌برداری خواهد رسید که در این میان ۱۲ پروژه در بخش دولتی و ۱۰ پروژه مربوط به بخش خصوصی بوده و مجموع اعتبار این پروژه‌ها را ۸۴ میلیارد تومان برآورد شده است که برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/و/ف