به گزارش پایگاه خبری ربیع، شهردار فولادشهر گفت: براساس قانون در شهرهای جدید، شرکت عمران باید مقدمات و آماده سازی شهر را انجام و تحویل شهرداری دهد و شهرداری از خدمات نگهداری کند که این اتفاق به طور کامل هنوز نیفتاده است.
فرهاد سلیمی افزود: شهرداری فولادشهر در حال ساخت ایستگاه آتش نشانی وساختمان نیروی انتظامی است و با هماهنگی شرکت عمران پیگیر ساخت کلانتری در ناحیه ۲ (مسکن مهر) فولادشهر است و در زمینه رفع اشکالات اینترنتی و مخابراتی با بخش خصوصی وارد مذاکره شده‌ایم.
وی در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح اهم فعالیت‌های شهرداری پرداخت و گفت: ساخت و افتتاح شهرداری‌های ناحیه ۱ و ۲ وانجام پروژه بزرگ تصفیه پسآب فاضلاب که به زودی و به طور کامل وارد مدار می‌شودازجمله این طرح‌هاست که با انجام این پروژه ،مشکل کف کردن و بوی نامطبوع آب فضای سبز و پارک ‌های شهر برای همیشه برطرف می‌شود.
او اضافه کرد : پروژه ایجاد سینمای روباز، ایجاد واحدسیارسلامت برای سنجش سلامتی و ارائه خدمات رایگان به شهروندان و ایمن سازی بلندمرتبه‌ها و خرید تجهیزات لازم برای آن‌ها که نیاز به توجه و اعتبارات استانی و ملی دارد، در دستور کار شهرداری است.شهردار فولادشهر با اشاره به مشکلات سایت صنعتی و خدماتی کاوه گفت: حل این مشکلات نیاز به تعامل و جلسات مشترک با مسئولان شرکت عمران دارد، زیرا شرکت عمران، این منطقه را هنوز تحویل شهرداری نداده است.
سلیمی ساخت پایانه مسافربری و میدان میوه و تربار با قابلیت پوشش کل منطقه را از جمله برنامه‌های عمرانی شهرداری برشمرد افزود ایجاد مرکز بازار طولی و خطی برای رفاه و رفع نیاز شهروندان و با توجه به ظرفیت‌های موجود در فولادشهر و ایجاد مرکز دائمی نمایشگاهی به زودی عملیاتی خواهد شد. همچنین «سیتی سنتر» فولادشهر طبق برنامه زمانبندی سرمایه گذار تا پایان خرداد سال آینده به طور کامل به بهره برداری می‌رسد.
شهردار فولادشهردر پایان گفت:بودجه سال ۹۷ شهرداری با حدود ۵۰ درصد افزایش به زودی تقدیم شورای اسلامی شهر می‌شود.

انتهای خبر/ قریشوندی ابراک