به گزارش پایگاه خبری ربیع، موسوی منش با اعلام این خبر گفت: زیباسازی محیط شهری و اجرای نقاشی دیواری علاوه بر زیبایی بصری، تاثیر غیر قابل انکاری بر ذهن مخاطب دارد.
وی با بیان اینکه به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر شهروندان با شهدای بزرگوار، نقاشی دیواری تمثال شهدا در برنامه شهرداری قم قرار دارد، اظهار کرد: برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و همچنین ماندگارتر کردن نام سردار کفر ستیز اسلام شهید سلیمانی این دیوار نگاره شروع شده و انشاءالله در روز ۲۲ بهمن رونمایی می گردد.
مدیرعامل سازمان زیبا سازی در خصوص این نقاشی دیواری خاطرنشان کرد: این پروژه در ۳۰۰ متر مربع مساحت توسط مجرب ترین تیم هنری سازمان در حال اجراست.
موسوی منش یادآور شد: همچنین در سال های اخیر تمثال سردار شهید مهدی زین الدین و شهید عباس اکبری در میدان زین الدین و تصاویر شهیدان جواد دل آذر،محسن حججی و غیره بر دیوارهای شهری نقاشی شده است و انشاءلله این روند در سالهای آتی هم ادامه پیدا خواهد کرد.
وی در ادامه با توجه به حضور زائران در نوروز ۹۹ در شهر قم و همچنین ترویج و تبلیغ مباحث دینی و مذهبی به اجرای نقاشی دیواری به منظور استقبال از بهار ۹۹ اشاره کرد و افزود: در همین راستا اجرای ۵ هزار مترمربع نقاشی دیواری تا پایان سال جاری به منظور شاداب سازی و دیوار تکانی در جداره های شهری در دستور کار سازمان زیباسازی شهرداری قم قرار گرفته است.