به گزارش پایگاه خبری ربیع، نیک افشار رئیس بهزیستی شهرستان قدس از راه اندازی اولین انجمن معلولین شهرستان قدس خبرداد.

رئیس بهزیستی شهرستان قدس درخبر خوشی برای معلولین اعلام کرد که شهرستان قدس بادارابودن پتانسیل های زیادی چون وجود افراد توانمند،دربدنه مددجویی، معاونت توانبخشی این اداره مصمم است که اولین انجمن معلولین این شهرستان رابامشارکت معلولین تحصیل کرده وتوانمند راه اندازی کند.

وی با اشاره به موضوع گسترش خدمات مطلوب برای معلولین یکی از راه های مهم وعلمی گسترش انجمن هاست که متاسفانه دراین شهرستان تاکنون اقدام عملی انجام نشده، لذا با بررسی توانمندی افراد تحت پوشش تیمی از افراد مختلف چون مدیریت، ارتباطات روابط بین الملل، گرافیک روانشناسی و…. را گرد هم آورده وبا برگزاری اولین جلسه جهت راه اندازی معلولین، این کار را با جدیت شروع کردیم.

وی افزود: سازمان بهزیستی درحوزه معلولیت ها وتوانبخشی هیچ گاه نمیتواند بدون کمک و حمایت معلولین عمل نماید ونیاز است که در این راستا افراد دارای معلولیت با قدرت تمام در کناربهزیستی فعالیت کنند. در این خصوص و در جلسه ای با حضور افراد نخبه دارای معلولیت مقرر شد ثبت اولین انجمن معلولین آغاز گردد وچشم اندازهایی جهت فعالیت های ورزشی، هنری، اجتماعی و فرهنگی ارائه شد. لازم به ذکر است بیش از ۱۴۰۰فرد دارای معلولیت جسمی در اداره بهزیستی شناسایی و پرونده دارند.

انتهای پیام/