به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، بیش از یک ماه از فاجعه سیل در استان‌های مختلف کشورمان می‌گذرد. در این میان گروه‌های مختلف مردمی و دولتی برای کمک به سیل‌زدگان بسیج شده‌اند. از جمله این گروه‌ها می‌توان به هنرمندان تئاتر اشاره کرد که خیلی‌هایشان با بضاعت اندکی که داشتند علاوه بر اهدای کمک‌های نقدی و غذایی،  برای شاد کردن دل مردم و کودکان و نوجوانان دست به اجرای نمایش در مناطق سیل زده زدند.

اخیرا فعالیت دیگری از سوی انجمن هنرهای نمایشی کشور صورت گرفته و آن هم توزیع عروسک‌ برای گروه‌های کودک و نوجوان چند استان کشور است.

حمید نیلی مدیر انجمن هنرهای نمایشی کشور در این باره به خبرنگار تئاتر فارس گفت:با توجه به نیازی که در مناطق سیل زده برای کودکان آسیب دیده احساس کردیم،‌  این کار را انجام دادیم.

وی در ادامه افزود: تعداد زیادی عروسک انگشتی برای کودکان و نوجوانان سه استان خوزستان، لرستان و گلستان از سوی انجمن هنرهای نمایشی خریداری و از سوی اعضای انجمن استان قرار است بین بچه‌ها توزیع شود.

نیلی با اشاره به فعالیت‌های دیگر تئاتری در این زمینه گفت: این کار خلاقیت ویژه‌ای دارد چرا که علاوه بر توزیع عروسک‌ها قرار است هنرمندان و اعضای انجمن آموزش استفاده از آن را هم به کودکان بدهند و به نوعی سرگرمی جدیدی برایشان ایجاد کنند تا قدری این فضا بتواند از آلام آنها بکاهد و در کنارش یک نوع آموزش و شکوفایی استعداد و خلاقیت نیز برایشان محسوب شود. قرار شده فیلم این آموزش‌ها را بگیرندو برای ما ارسال کنند.

وی همچنین اظهار داشت: این اقلام با مشارکت اراضی عباس‌آباد تهیه شده و دیروز بارگیری و برای استان‌ها ارسال شده است.

انتهای پیام/